سرپرست اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی خراسان‌شمالی گفت: مهلت برای ثبت کشت قراردادی رو به اتمام است از این رو به کشاورزان استان توصیه می شود در ثبت این قرارداد در سامانه تعجیل کنند.
کد خبر: ۱۱۴۷۸۸۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰ 08 January 2024

به گزارش تابناک خراسان‌شمالی، احمد نامور، سرپرست اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی خراسان‌شمالی اظهار کرد: کشت قراردادی چهار محصول زراعی گندم و دانه‌های روغنی از جمله گلرنگ، کلزا و کاملینا در زمین‌های آبی و دیم در ۸۳ هزار هکتار از کشتزار‌های این استان در سال زراعی جاری هدفگذاری شده است.

وی گفت: مهلت برای ثبت کشت قراردادی رو به اتمام است از این رو به کشاورزان استان توصیه می‌شود در ثبت این قرارداد در سامانه تعجیل کنند.

سرپرست اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی خراسان‌شمالی افزود: کشاورزان می‌توانند با استفاده از گوشی تلفن همراه و یا رایانه، به سایت‌های اعلام شده وارد شده و اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: در برنامه نرم افزار جامع کشت قراردادی بر اساس کد ملی و شماره تلفن همراه خود در این طرح حضور یابند و از مزایای این طرح شامل پرداخت ۱، ۵۰۰، ۰۰۰ هزار ریال کمک هزینه حمل به ازای هر تن گندم تحویلی (کرایه حمل تشویقی) و صدور بیمه نامه با ۲۰ % تخفیف برای کشاورزانی که اقدام به کشت قراردادی می‌کنند استفاده نمایند.

برچسب ها: خراسان‌شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار