فرمانده انتظامی کردستان از کشف 50 تن آرد قاچاق به ارزش بیش از 8 میلیارد در دیواندره و بیش از ۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در بیجار خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۸۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶ 10 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، سردار علی آزادی فرمانده انتظامی کردستان اظهار داشت: ماموران انتظامی دیواندره در راستای مبارزه با قاچاق کالا، با اشراف اطلاعاتی سوله‌ای محل نگهداری آراد قاچاق در شهرستان را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی دیواندره با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از محل مورد نظر ۵۰ تن آرد قاچاق کشف شد.
فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش آرد قاچاق کشف شده را بیش از ۸ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این راستا ۲ نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

کشف ۶ میلیارد کالای قاچاق در بیجار

سردار آزادی داشت: ماموران پلیس آگاهی بیجار با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در محور بیجار - بابارشانی را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران انتظامی بیجار با اقدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی کامیون مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۸۰ طاقه پارچه و ۵۰۰ ثوب البسه قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۶ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

کشف ۱۵ تن قهوه قاچاق در قروه

وی همچنین گفت: ماموران پاسگاه سریش آباد قروه در راستای مقابله با قاچاق کالا با اشراف اطلاعاتی محل نگهداری مقادیر زیادی دانه قهوه را در یکی از روستا‌های شهرستان شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران پاسگاه سریش آباد با قدامات پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی در بازرسی از سوله مورد نظر ۱۵ تن دانه قهوه خارجی قاچاق کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله قاچاق کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر را دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار