وزیر اطلاعات در مازندران گفت: حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری حضور هوشمندانه و همواره مردم در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را مایه امنیت، عزت، پیشرفت و پایداری اعلام کردند.
کد خبر: ۱۱۴۸۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۲ 13 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است: 

طی مراسمی با حضور قاسم عزیززاده گرجی،سرپرست معاونت سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران،علی بابایی کارنامی،نماینده مردم شریف ساری و میاندورود در مجلس، مدیران کل شورای هماهنگی رفاه استان،تشکل‌های کارگری و کارفرمایی مازندران و مدیران استانی و شهرستان،هشت کارفرمای برتر استان مازندران توسط اداره کل تأمین اجتماعی معرفی شدند.

مدیرکل شیلات مازندران در نشست هم اندیشی با هیات مدیره ها و اعضای تشکل‌های صیادی کیلکای استان در محل سالن جلسات این اتحادیه در شهرستان بابلسر ، در یک فضای صمیمی آخرین وضعیت این قشر زحمتکش تولید را مورد بحث و بررسی قرار دادند. 

 

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران ، طی مصاحبه اختصاصی با همکار ما در پاسخ به این سوال که ،  کار احداث سد فینسک  به کجا رسیده است گفت : دیگر سدی به نام فینسک  در کار کار نیست ، به هیچ عنوان چنین پروژه ای به بهره برداری نخواهد رسید

 

دومین همایش ملی با عنوان تمدن دریایی، مسیر پیشرفت در دانشگاه دریایی امام خمینی (ره)نوشهر اغاز بکار کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه های نماز جمعه ساری با اشاره به حمله شب گذشته متحدان رژیم صهیونیستی به یمن گفت: حمله آمریکا به یمن، تلاشی برای جبران شکست صهیونیست‌ها در منطقه است.

راهداران مازندران در تلاش هستند با برف روبی و نمک پاشی در جاده های چالوس و هراز، تردد خودروها را که بر اثر بارش برف با مشکل مواجه شدند تسهیل کنند.

رییس موسسه طنین ایثارگران کشور خبر داد:کارخانه لبنی عرفان نیالا بهشهر بعد از ۸ سال توقف راه اندازی می‌شود.

کاروان ۵۰ نفره خادمان و یاوران رضوی از قائم شهر عازم مشهد مقدس شدند

رئیس مرکز بهداشت شهرستان جویبار گفت: ۷۶درصد از جمعیت هدف جویبار در طرح غربالگری دیابت و فشارخون شرکت کردند.

یکی از مجاهدان انصار الله در یادواره سرداران و ۶۰ شهید سید محله قائم شهر گفت: نگاه و امید همه مسلمانان و آزادگان جهان به رهبر جبهه مقاومت حضرت امام خامنه‌ای است.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد از توزیع ۶ تن شکر تنظیم بازاری مصرف خانوار در این شهرستان خبر داد.

نکوداشت مقام زن با حضور بانوان شاغل در کمیته امداد سراسر استان در مجتمع فرهنگی و تربیتی شهید رجایی فریدونکنار برگزار شد.

رییس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران از فعالیت ۷ انجمن صنفی کارفرمایی و یک کانون انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های حمل ونقل کالا در استان خبر داد.

استاندار مازندران گفت: موقعیت ژئوپلتیک مازندران در کریدور شمال جنوب و سیاست دولت در فعال کردن ارتباط با کشور‌های حوزه دریای خزر بستر فعالیت‌های اقتصادی در استان را افزایش داده است.

تیم حافظ ساری در هفته هجدهم لیگ برتر فوتسال، عصر امروز مقابل مهمانش آنا صنعت قم ۳ بر ۲ شکست خورد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار