استاندار مرکزی، انتخابات را یکی از جبهه‌ها و راهکارهای عبور انقلاب از موانع پیش‌رو اعلام کرد و افزود: این جبهه هم اکنون در کانون توجه دشمنان قرار گرفته و به دنبال کاهش مشارکت ملموس مردم با مدیریت افکار و ادراکات جامعه هستند و در این مسیر برنامه‌های متعددی را نیز طراحی و پیاده می‌کنند.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۵۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸ 14 January 2024

به گزارش تابناک مرکزی،فرزاد مخلص‌الائمه عصر یکشنبه در همایش بصیرتی فرماندهان و کارمندان در شهرستان ساوه اظهار کرد:دشمن برای مدیریت ادراک جامعه به عنوان مهمترین اولویت خود همواره برنامه‌های خود را به دور از هر واقعیتی پیاده و اجرا می‌کند به طوری که مهم نیست چه خدمات گسترده‌ای برای رفاه، عدالت و امنیت در کشور انجام شده، بلکه القای احساس بی‌عدالتی، تبعیض و نبود رفاه در اهم برنامه‌های آنان است.

مخلص الائمه با اشاره به اینکه باید از حوزه فرهنگ‌ برای افزایش مشارکت جامعه در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ اقدام کرد، یادآور شد: شکل‌گیری قرارگاه‌های انتخاباتی با هدف امیدآفرینی در بین مردم و تقویت اعتماد عمومی یکی از راهکارهای دعوت مردم پای صندوق های رای است که دست‌اندرکاران انتخابات در شهر ساوه به دنبال ایجاد آن هستند.

ایشان ادامه داد:اکنون کشور به واسطه شرایط بین‌المللی، حوادث مختلف، اقدام‌های معاندان در شکل‌دهی به اغتشاشات پارسال و جنگ ترکیبی، در حساس‌ترین شرایط طی ۴۴ سال گذشته قرار دارد.

وی با بیان اینکه همه اکنون وارث جریانی قدرتمند هستیم که توانسته با موفقیت از موانع پیش روی خود عبور کند، یادآور شد: این موفقیت را مدیون ساختار پویای انقلاب هستیم که با تدبیر امام راحل و رهبر معظم انقلاب به گونه‌ای طراحی شده که هیچ بن‌بستی برای پیشبرد اهداف خود نداشته باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار