سپاه امروز ۲۶ سری جهیزیه به نوعروسان شهرستان بیجار اهدا کرد.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۹ 14 January 2024

به گزارش تابناک کردستان، حسین رجب‌پور فرمانده سپاه بیجار امروز در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان که در سالن شهید رحمانی سپاه برگزار شد اظهار کرد: امروز ۲۶ سری جهیزیه به نوعروسان تقدیم می‌شود.

وی افزود: از موضوعاتی که بسیج و سپاه به آن توجه دارد موضوعاتی است که به معیشت و اقتصاد مردم ارتباط دارد که با عناوین و‌ موضوعات مختلف بین مردم به ویژه نیازمندان توزیع می‌شود.

وی به ازدواج آسان اشاره کرد و گفت: ازدواج آسان در راستای تببین رهنمودهای مقام‌معظم رهبری باید به نحو مطلوب انجام شود که در این راستا مسوولین و در راس سپاه پاسداران باید زمینه ازدواج آسان را برای جوانان فراهم سازند.

وی افزود: با رصد رسانه‌ها و‌ فضای مجازی مشاهده می‌شود که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای ازدواج آسان کمک‌ها و‌ اقدامات خوبی برای جوانان در حال انجام است.

رجب‌پور اظهار کرد: توجه به جوانان و ازدواج جوانان ولو اینکه مسائل اقتصادی و مشکلات معیشتی وجود دارد ضروری است.

وی با اشاره به سخنی از پیامبر اعظم مبنی بر اینکه «بهترین ازدواج‌ها آن است که آسان‌تر انجام شود» اظهار کرد: امروز توفیقی حاصل شد که این فرامین با اهدا جهیزیه اجرایی شود.

فرمانده سپاه بیجار بیان کرد: با اینگونه اقدامات یعنی اهدا جهیزیه به نوعروسان جهت ازدواج آسان جوانان برای همگان الگو سازی کنیم.

رجب‌پور ادامه داد: شرایط برای پایین آمدن سن ازدواج جوانان باید فراهم شود.

برچسب ها: کردستان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار