رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومیآموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت:آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره رسانه و تعلیم و تربیت استان تا پایان دهه فجر انقلاب اسلامی تعیین شد.
کد خبر: ۱۱۴۹۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۶ 15 January 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، ولی موسوی افزود: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را تا مهلت قانونی مقرر از طریق فضای مجازی نرم افزار‌های شاد و ایتا به شماره تلفن ۰۹۳۹۹۲۶۸۰۹۵ارسال کنند.
وی افزود: فعالان رسانه‌ای و فضای مجازی، دانش آموزان، دانشجو معلمان و فرهنگیان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های یادداشت و مقاله، گزارش خبری، گزارش تحقیقی، کلیپ و فیلم کوتاه، پادکست، پوستر، عکس، مستند، اینفوگرافی، موشن گرافی و مصاحبه به صورت حضوری یا مجازی به دبیرخانه جشنواره مستقر در اداره روابط عمومی آموزش و پرورش استان ارسال کنند.
موسوی با بیان اینکه نخستین جشنواره رسانه وتعلیم وتربیت، فرصتی مغتنم برای بهره گیری از ظرفیت رسانه‌ها برای پویایی تعلیم و تربیت است بیان کرد: رسانه‌های ارتباطی جمعی می‌توانند به عنوان پلی ارتباطی به منظور بهبود کیفیت تعلیم و تربیت نقش آفرینی کنند.
وی ارج نهادن به تلاش‌ها و فعالیت‌های اصحاب رسانه و ایجاد رقابت سالم و استفاده از ظرفیت آنان برای ارتقاء نظام تعلیم و تربیت از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.
رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد، شناسایی خبرنگاران فعال و خلاق در حوزه تعلیم و تربیت، ایجاد زمینه برای تبادل نظر و تجربه بین رسانه‌ها و تقویت روحیه و انگیزه اصحاب رسانه برای مشارکت بیشتر در برنامه‌های آموزش وپرورش از دیگر اهداف برگزاری این جشنواره عنوان کرد.
وی در پایان گفت: جشنواره رسانه و تعلیم و تربیت فرصتی برای بهره مندی از ظرفیت‌های اهالی رسانه برای پویایی و بالندگی نظام تعلیم و تربیت در استان است که آخرین مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره رسانه و تعلیم و تربیت تا پایان دهه فجر انقلاب اسلامی تعیین شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار