رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از حل مشکلات واحد های تولیدی، در کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۹۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۴ 16 January 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در سومین برنامه سفر کاری خود به حوزه قضایی خوی از مجموعه کارخانجات نساجی این شهرستان بازدید نمودند.

عتباتی و مجیدی در این حضور از قسمت‌های مختلف این کارخانجات که با تولید روزانه ۸۰ هزار متر پارچه کتان و جین زمینه اشتغال بیش از ۱۶۰۰ نفر را فراهم نموده است بازدید و در جریان نحوه عملکرد و محصولات تولیدی در این واحد مهم قرار گرفتند.

عتباتی در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دادگستری استان گفت: یکی از موضوعات مهم شهرستان خوی که در دستور کار امروز بود و دغدغه‌ای برای مسئولین قضایی، اجرایی و صنعتی شهرستان می‌باشد مشکل سهامداران نساجی خوی است.

وی افزود: با بازدیدی که از این واحد صورت گرفت و وضعیت بررسی گردید، ملاحظه شد که موضوع به راحتی قابل حل است و بر این اساس حتماً جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری با حضور تمامی سهامداران و نمایندگان آن‌ها در حوزه قضایی خوی برگزار خواهیم نمود و تلاش بر این خواهد بود که کمک کنیم که این واحد تولیدی بسیار ارزشمند با میزان اشتغالزایی بالا با طرح‌های توسعه‌ای که دارد به عنوان قطب نساجی نه تنها در شمالغرب بلکه در تمام کشور مطرح گردد.

عتباتی ادامه به حمایت دستگاه قضایی از تولید و اشتغال در استان تاکید و بیان داشت دادگستری استان تلاش دارد با طرح مشکلات تولید در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان اقدام قانونی برای برطرف نمودن مشکلات پیش روی واحد‌های تولیدی را انجام دهد و از این رو این واحد‌ها می‌توانند مشکلات خود را به دستگاه قضایی استان انعکاس و از ظرفیت آن برای برطرف نمودن مشکلات پیش روی چرخه تولید بهره ببرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار