کد خبر: ۱۱۴۹۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۴ 19 October 2015

مسئول بخش نابینایان کتابخانه عمومی امیر کبیر کرج گفت: در حال حاضر کتابخانه امیرکبیر شهرستان کرج تنها کتابخانه‌ای است که در استان به اعضای روشندل خدمات ارائه می‌دهد و به بخشی با عنوان بخش نابینایان مجهز است و از شهروندان تقاضا می‌شود کتاب‌های خود را به صورت فایل صوتی تبدیل و به کتابخانه امیر کبیر کرج تحویل نمایند.

ثریا سبزی، مسئول بخش نابینایان کتابخانه عمومی امیر کبیر کرج در گفت و گوبا خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران( ایسنا) منطقه البرز،گفت: درحال حاضر کتابخانه امیرکبیر شهرستان کرج تنها کتابخانه‌ای است که در استان به کتاب دوستان روشندل خدمات ارائه می‌دهد و به بخشی با عنوان بخش نابینایان مجهز است.

این کتاب‌دار روشن دل تصریح کرد: برای گسترش منابع کتابخانه‌ای این بخش، طرحی از سوی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان ارائه شده که طی آن شهروندان البرزی می‌توانند کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های خود را به شکل صوتی درآورده و وقف کنند.

وی گفت: در این طرح شهروندان باید صفحه به صفحه کتاب مورد نظر را باصدای خود ضبط و پس از اتمام کتاب فایل صوتی آن را به کتابخانه امیر کبیر هدیه دهند.

سبزی در پایان به برگزاری کلاس‌های آموزش خط بریل، تفسیر قرآن و اخلاق دربخش نابینایان کتابخانه امیرکبیر هم اشاره کرد و گفت: این کلاس‌ها در راستای حضور بیشتر نابینایان در اجتماع و بهره‌گیری از مطالب به روز برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار