رئیس اداره زکات کمیته امداد مازندران گفت: مازندرانی‌های نیکوکار در ۹ماهه سال جاری ۱۱۳میلیارد و ۱۷ میلیون تومان زکات پرداخت نمودند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۹ درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۱۱۴۹۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۳:۴۳ 17 January 2024

به گزارش تابناک مازندران ، خلاصه اخبار مهم مازندران در روزی که گذشت به این شرح است. 

 

در نوزدهمین سفر شهرستانی استاندار مازندران، بازدید از طرح های عمرانی شهرستان، برپایی جلسه با نمایندگان اقشار برای بیان دیدگاه ها و مشکلات مردم، بررسی عملکرد ادارات و شناسایی نقاط ضعف و قوت، جلسه با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی، بررسی فعالیت اقتصادی با حضور نمایندگان واحدهای تولیدی و برگزاری شورای اداری برنامه ریزی شده بود

 

پرویز شعبانی رئیس شورای شهر ساری در هشتاد و دومین جلسه شورای شهر ساری که شامگاه ۲۴ دی برگزار شد، از سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران به‌واسطه دفاع از حقوق مردم ساری در ارتباط با موضوع سد فینسک حمایت کرد 

 

مدیرکل انتقال خون مازندران با توجه به وضعیت شکننده میزان ذخایر خون در استان، گفت: در حال حاضر همه گروه‌های خونی به ویژه O+ و A+ مورد نیاز است.
مدیرکل دیوان محاسبات مازندران: ۱۱۶ فقره پرونده پارسال در دیوان محاسبات مازندران تشکیل شد که ۵۰ درصد آن‌ها در حوزه های منابع طبیعی و اراضی بود.

ثبت‌نام نامزد‌ها برای تبلیغات تلویزیونی انتخابات مجلس از صدا و سیما آغاز شد و تا یازدهم بهمن ادامه دارد

راهدرای مازندران از مسدود شدن جاده هراز برای امشب سه شنبه به دلیل انجام عملیات تعمیر سیستم‌های روشنایی خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر از کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق از ۴ خودروی نیسان و سواری خبر داد.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی ضمن تشریح اقدامات این سازمان در قبال کاهش تراز آب دریای خزر از معرفی نماینده جدید ایران به سازمان «آیمو» خبر داد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد از جوجه‌ریزی چهار میلیون ۸۶ هزار و ۵۲۴ قطعه‌ای در واحد‌های مرغداری گوشتی این شهرستان خبر داد.

تولیت آستان قدس رضوی در بابل خدمت به مردم را سیره انبیا و اولیاء، کمال و عزت دانست و خدوم بودن را از ویژگی برجسته آیت الله روحانی یاد کرد.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری مازندران: عزم دولت سیزدهم برای ارائه خدمت ماندگار به روستا‌ها جدی است.

سیزدهمین جشنواره مالک اشتر در سالن همایش‌های سپاه در ساری برگزار شد.

فرمانده انتظامی ساری از دستگیری ۴ نفر از مخلان نظم و امنیت اجتماعی که در حال درگیری با شهروندان بودند، خبر داد.

دریای خزر امروز و امشب با موج کوتاه همراه بوده و برای صید و صیادی مناسب است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران: افراد بالای ۱۸ سال تا ۳۰ دی فرصت دارند نسبت به تست فشار خون و دیابت اقدام کنند

مازندرانی‌ها در ۹ ماهه سال جاری۱۱۳ میلیارد تومان زکات پرداخت کردند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۹ درصد افزایش داشت.

مدیرکل انتقال خون مازندران با توجه به وضعیت شکننده میزان ذخایر خون در استان، گفت: در حال حاضر همه گروه‌های خونی به ویژه O+ و A+  مورد نیاز است.

پرواز مشهد به رامسر بعد از مدت‌ها وقفه دوباره برقرار شده است.

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با حضور یک کشتی گیر مازندرانی در بوشهر برگزار می‌شود

رشید مظاهری دروازه بان تیم فوتبال نساجی از این تیم جدا شد. علیرضا رضایی دروازه‌بان سابق استقلال تهران با قراردادی به مدت یک سال و نیم راهی نساجی شد.


 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار