مدیرکل راهداری کرمانشاه خبر داد؛
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی ۹ ماهه نخست سال جاری، بیش از هفت میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل کالای استان کرمانشاه جابجا شده است.
کد خبر: ۱۱۴۹۴۳۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۵ 17 January 2024

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه، سید شهرام کهریزی اظهار کرد: طی ۹ ماهه سال‌جاری، هفت میلیون و ۹۲۲ هزار تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور جابجا شده است.

وی افزود: تعداد حواله صادره ۵۳۳ هزار نسخه و تعداد بارنامه بیش از ۵۰۷ هزار نسخه است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: مازوت، سیمان به صورت کیسه‌ای و فله، چغندر قند، کلینگر، کنجاله، سنگ سنگبری، گازوئیل، خاک‌معدنی و پلی اتلین جزء ۱۰ کالا عمده استان هستند که توسط ناوگان حمل کالای استان کرمانشاه بارگیری و جابجا شده است.

کهریزی ادامه داد: به منظور رسيدگي قاطع و به موقع به تخلفات حمل و نقلي به ويژه تخلفات مربوط به تضييع حقوق رانندگان، كميسيون ويژه‌ای در محل اداره‌کل راهداري و حمل و نقل جاده‌اي استان کرمانشاه تشکیل شده است.

وی ادامه داد: این کمیسیون به مواردی مانند اخذ كميسيون اضافي از راننده، عدم مسئوليت‌پذيري شركت در خصوص پرداخت كامل و به موقع كرايه رانندگان و سوء استفاده از كارت هوشمند رانندگان و دیگر موارد به صورت ویژه رسیدگی می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: هموطنان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه حمل و نقل جاده‌ای می‌توانند برای پیگیری و رسیدگی با شماره سامانه تلفنی ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها در میان بگذارند تا با متخلفان در کمیسیون‌های رسیدگی به تخلفات اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه برابر ضوابط و قوانین برخورد شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار