امام‌جمعه کرج در خطبه‌های نمازجمعه این هفته درباره حمله موشکی پاکستان توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۱۱۴۹۹۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰ 20 January 2024
توضیحات امام‌جمعه کرج درباره حمله موشکی پاکستان!
به گزارش «تابناک البرز» سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه کرج با بیان اینکه صبح پیروزی و نابودی کامل رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک است، اظهار کرد: فرزندان غیور، مؤمن و مجاهد در نیروی هوایی سپاه به نمایندگی از مردم ایران با شلیک موشک بالستیک و انهدام کامل مقر تروریست‌ها برای دشمنان اسلام و انقلاب اعم از موساد و داعش جهنمی درست کردند که تصور آن را نیز نمی‌کردند.

نماینده، ولی فقیه در استان البرز تصریح کرد: ایران قطعاً تمایلی به افزایش تنش در منطقه ندارد، اما لازم است با قدرت از منافع مشروع خود دفاع کند. حرکت فرزندان این مملکت، پیام‌های روشنی به مستکبران عالم داشت و برای مستضعفان دلگرمی بود.

 حسینی همدانی مطرح کرد: دشمنان بدانند که انتقام از آمران و عاملان جنایت ددمنشانه علیه ملت ایران آغاز شده و هیچ نقطه امنی برای آنان در منطقه وجود ندارد و این جریانات تا نابودی آخرین نفرات آن‌ها ادامه خواهد داشت. این اقدام سپاه نشانه هماهنگی میدان و دیپلماسی بود.

وی با بیان اینکه امنیت و منافع کشور خط قرمز ماست، عنوان کرد: دو کشور ایران و پاکستان دوست هستند و نمی‌خواهند دشمن در این میان میدان داری کند و تروریست‌ها در منطقه حضور داشته باشند؛ بنابراین پاکستان به نیرو‌های مسلح ما حمله نکرده بلکه به تروریست‌های مستقر در این خاک حمله کرده است.

امام جمعه کرج با اشاره به برخی شیطنت‌ها و صحبت‌هایی که شنیده می‌شود، توضیح داد: اوضاع مرزی دو کشور تحت کنترل است و مسؤولان هر دو کشور خواستار پاکسازی منطقه از وجود تروریست‌ها، اما آمریکا و انگلیس به دنبال ایجاد تنش در ایران و همچنین اختلاف و درگیری هستند تا مرز‌ها را ناامن جلوه دهند.

نماینده، ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه مسؤولان دو کشور مشغول کار دیپلماسی خود هستند و نباید به حرف‌ها و فضا‌های ساخته شده توجه شود، خاطرنشان کرد: در اقدام اول، سپاه دو منطقه را به صورت همزمان مورد عملیات قرار داده و نشان داد که داعشیان و صهیونیست‌ها برای ما یکسان هستند.

 حسینی همدانی مطرح کرد: این اقدامات نشان داد ما توانمندی مدیریت نبرد را داریم. نیرو‌های ما با این اقدام اعلام کردند که اولاً برای حفاظت از منافع کشور با کسی تعارف ندارند و دوماً اسرائیل بداند که در برد موشکی ما قرار دارد و اگر اراده کنیم و انتقام بگیریم جز ویرانه‌ای از آن بر جا نمی‌ماند.

وی این اقدام را گوشمالی اسرائیل و حامیانش برای آینده دانست و در خصوص انتخابات گفت: امام خمینی فرمودند که انتخاب با ملت است، یعنی نظر مردم تعیین کننده است. یکی از اصول اسلامی این است که دقت شود مردم چه خواسته‌ای دارند، زیرا اهداف اسلامی وقتی محقق می‌شود که مردم پای کار باشند.

امام جمعه کرج با تاکید بر حضور مردم در عرصه‌های مختلف افزود: حضور مردم در انتخابات آثار فراوانی دارد که باید به آن‌ها توجه شود. این حضور یعنی تکریم شهدا، پایبندی به اصول اسلامی و انقلابی، حفظ تمامیت ارضی، حاکمیت نظام، گام برداشتن در مسیر استقلال و آزادی و حفظ آرمان‌ها، دستاورد‌ها و ارزش‌های نظام.

حسینی همدانی، مخالفت با دیکتاتوری، آزادی بیان و ناامید سازی دشمنان و امیدوار کردن دوستان، ایجاد نشاط اجتماعی، نزدیک شدن به ایران قوی، تقویت قانونمداری و تضعیف دشمن و نقش خود را در مدیریت کلان نادیده گرفتن را از دیگر دستاورد‌های حضور پرشور مردم در انتخابات دانست.

نماینده، ولی فقیه در استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: ما با حضور پرشور و باشکوه در انتخابات پیش رو نشان می‌دهیم که همچنان پای آرمان‌ها و ارزش‌های این نظام و انقلاب ایستاده‌ایم. اسفند ماه بار دیگر رقابتی سالم و امن در ایران برگزار و این دیار و سرزمین سرافراز و سربلند خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار