رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳ هزار قلم بلوریجات قاچاق از یک انبار خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را بیش از ۳ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.
کد خبر: ۱۱۵۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴ 23 January 2024

سرهنگ مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف یک باب انبار دپوی قاچاق در محدوده بازار شدند.

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری کالای خارجی در انباری در بازار تخلیه و دپو شده است که این کالای خارجی توسط خودروهای شوتی به این مکان منتقل و سپس به وسیله وانت به بازار ارسال می‌شود.

افشاری گفت: مامورین این پلیس محل موصوف را بازرسی کردند که در بازرسی‌ها مشخص شد این محل یک باب انبار کالای بازرگانی بوده اما این کالاها در سامانه انبارها ثبت نشده و همچنین طی استعلامات گمرکی مشخص شد اسناد گمرکی مطابقتی با کالاهای مکشوفه نداشته و فاقد هرگونه اسناد و مدارگ گمرکی هستند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: کالاهای کشف شده شامل تعداد 3077 قلم بلوریجات محصول کشور چین بوده که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از 3 میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، اضافه کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جامعه انضباط اقتصادی را در پی دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار