فرمانده انتظامی طبس از کشف یک میلیارد و 700 میلیون ریال انواع کالای خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۰۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۸ 24 January 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، سرهنگ فاضل مریمی، فرمانده انتظامی این شهرستان امروز به رسانه‌ها اعلام کرد: مأموران انتظامی این شهرستان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه تریلی و یکدستگاه سواری تیبا که از بندرعباس به سمت مشهد در حال حرکت بودند، مشکوک شدند و خودرو‌ها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودروها، انواع کالای خارجی قاچاق شامل ۴ دستگاه تلویزیون ۵۵ اینچ، ۳۴۱ ثوب البسه، ۲۸ عدد اسپیکر بلوتوثی، ۲۴ عدد هدفن بلوتوثی، و... کشف کردند که ارزش ریالی کالای قاچاق کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوط بالغ بر یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس بیان داشت: مأموران در این زمینه ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۵ متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۵۴کیلوگرم تریاک در نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، سرهنگ حسین عرب، فرمانده انتظامی این شهرستان هم اظهار داشت: ماموران پاسگاه عملیاتی میغان این شهرستان هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور‌های فرعی به یک دستگاه کامیون کشنده دانگ فنگ مشکوک شدند و خودرو را برای بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از خودرو، ۵۴ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای داخل خودرو جاساز شده بود کشف کردند.

سرهنگ عرب افزود: مأموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار