عضو هیات مدیره باشگاه شمس آذر قزوین از بررسی شرایط و مذاکره با گزینه های مختلف برای سرمربیگری این تیم لیگ برتری خبر داد و گفت: تا شنبه هفته آینده سرمربی جدید شمس آذر معرفی خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۵۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰ 25 January 2024

به گزارش تابناک قزوین، مهدی عبدیان به روند انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال شمس آذر قزوین اشاره کرد و افزود: باشگاه شمس آذر به دنبال جوان گرایی و بازیکن سازی است و اهداف خود را در این راستا دنبال می‌کند.

وی اضافه کرد: در لیگ برتر فوتبال، تیم‌های صدرنشین با تیم‌های پایین جدول از نظر مالی تفاوت بسیار زیادی دارند و همین امر تاثیر مستقیمی در سیاست‌های باشگاه‌ها و چگونگی خرید بازیکنان و سرمربی‌های مطرح می‌گذارد و به طور مثال در صورتی که در تیمی با توان مالی متوسط، قرارداد‌های سنگین ثبت شود، توازن آن مجموعه بهم می‌خورد.

عضو هیات مدیره باشگاه شمس آذر قزوین در ادامه از بررسی شرایط و مذاکره با چند گزینه برای سرمربیگری این تیم خبر داد و گفت: گزینه‌هایی که با آن‌ها صحبت شده، داخلی هستند و تا شنبه هفته آینده سرمربی جدید شمس آذر معرفی خواهد شد.

عبدیان تصریح کرد: هیات مدیره باشگاه شمس آذر ضمن قدردانی از تلاش‌های سعید دقیقی، با استعفای وی موافقت کرده و برای او در ادامه مسیر، آرزوی موفقیت دارد.

وی همچنین به فعالیت باشگاه شمس آذر در نقل و انتقالات نیم فصل لیگ برتر اشاره کرد و یادآور شد: با چند بازیکن داخلی به توافق رسیده ایم و هفته آینده از آن‌ها رونمایی خواهد شد.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار