امام جمعه بجنورد گفت: رسانه‌ها، فعالین فضای مجازی، معلمین، دانش آموزان، خانواده‌ها و همه یکدیگر را توصیه به حضور و مشارکت در انتخابات کنند.
کد خبر: ۱۱۵۱۱۶۵
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴ 26 January 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری نماینده، ولی فقیه و امام جمعه بجنورد در خطبه‌های ظهر امروز این شهرستان، اظهار کرد: هر جمعیت گروه و امتی با امامشان شناخته می‌شوند، ما و شما نیز با امام امتمان که امام علی علیه‌السلام است، شناخته می‌شویم.

وی گفت: پیامبر اکرم (ص) امام علی را پدر امت خواند و در جای دیگر امام علی علیه‌السلام را معیار حق و باطل دانستند، در جایی امام علی علیه السلام معیار شناخت مومن و منافق خوانده شده و در جایی دیگر علی علیه السلام همه ایمان دانسته شد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: نظام دینی و اسلامی اگر قوی باشد می‌تواند بستر را برای بسیاری از معروف‌ها مهیا کند.

وی بیان داشت: اعتکاف، نماز جمعه، هیئات مذهبی و امثال این‌ها موضوعاتی هستند که به برکت نظام انقلاب اسلامی شکل گرفته‌اند.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: رشد ۳۶۷ درصدی حضور دانش آموزان در اعتکاف نیز از جمله مواردی است که نظام انقلاب اسلامی بستر آن را مهیا کرده است.

وی گفت: امروز تقویت این نظام به انتخابات است، انتخابات پرشور و پرحرارت و با مشارکت همه مردم باعث تقویت معروف الهی خواهد شد.

امام جمعه بجنورد اظهار داشت: رسانه‌ها، فعالین فضای مجازی، معلمین، دانش آموزان، خانواده‌ها و همه در این امر که یکدیگر را توصیه به حضور و مشارکت در انتخابات کنند وظیفه دارند.

حجت الاسلام نوری تصریح کرد: نماز جمعه محل ارتباط گرفتن مردم با امام جمعه است و امام جمعه نیز باید موضوعات روز را برای مردم تشریح کند.

وی گفت: مردم گاهی از مسئولین گلایه‌مند هستند که سعی می‌کنند از زبان تریبون نماز جمعه نقد و نظرات خود را به گوش مسئولین برسانند و مسئولین نیز باید در این خصوص گوش شنوایی داشته باشند.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار