معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خوزستان گفت: پخش تبلیغات نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از تلویزیون، علاوه بر کم کردن هزینه‌ها، باعث ارتباط مستیم نامزدها با مردم می‌شود که این امر افزایش مشارکت مردم در انتخابات را به همراه دارد.
کد خبر: ۱۱۵۱۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲ 27 January 2024

علیرضا باوی در جلسه توجیهی هیات ممیزی صدا و سیمای استان خوزستان در امر انتخابات گفت: تبلیغات انتخاباتی باید واقع‌گرایانه، در چارچوب قانون و منطبق بر اخلاق حرفه‌ای باشد.

تابناک خوزستان: به نقل از دادگستری خوزستان، وی انتخابات را یکی از مهم‌ترین رویدادهای سیاسی و فرصتی برای تعیین سرنوشت مردم به دست خود در یک جامعه دانست که طی آن مردم از میان نامزدهای مختلف، فرد یا افرادی را برای تصدی نماینده یک مقام انتخاب می‌کنند.

باوی با بیان این که تبلیغات انتخابات نیز مانند هر امر اجتماعی دیگری مجموعه‌ای از بایدها و نبایدهای اخلاقی را شامل می‌شود، گفت: تخریب وجهه نامزدهای رقیب با توهین و تحقیر و انتشار شایعات دروغ علیه آنان اقدامی غیراخلاقی است که علاوه بر خدشه به آبروی افراد، موجب تغییر در تصمیمات جمعی می‌شود.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان خوزستان افزود: یکی از اقدامات تبلیغاتی دوره جدید انتخابات مجلس، معرفی داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی به طور برابر از طریق رسانه است که می‌توانند علاوه بر استفاده از فضای مجازی و مطبوعات، با حضور در صدا و سیما به معرفی خود و برنامه‌هایشان بپردازند که با توجه به فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای هر نامزد، این اقدام نقش قابل توجهی در روشن‌سازی افکار عمومی و افزایش مشارکت آنان دارد.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار