فرماندار کرمانشاه گفت: باید شورآفرینی کرده و همه افراد و بویژه جونان را به حضور پرشور در انتخابات ترغیب کنیم.
کد خبر: ۱۱۵۱۴۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۹ 28 January 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا محمدرضا آمویی، امروز (۲۴دی) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان کرمانشاه، با اشاره به در پیش بودن انتخابات، گفت: یکی از زمینه‌هایی که می‌تواند در بالا رفتن آمار مشارکت‌ تاثیرگذار باشد، ایجاد شور و نشاط در جامعه است، لذا هر کدام از ما وظیفه داریم، شورآفرینی کرده و جامعه را به حضور پرشور در انتخابات ترغیب کنیم.

آمویی با اشاره به اهمیت خدمات‌رسانی بهتر به مردم در جهت ترغیب آنها برای حضور در پای صندوق‌های رای، تصریح کرد: باید در حوزه های مختلف خدمت رسانی خود را بیشتر کنیم و با توجه بیشتر به روستاها و اقشار محروم، مردم را به نظام دلگرم کنیم تا شاهد حضور پرشور آنها در عرصه‌های سرنوشت سازی مثل انتخابات باشیم.

فرماندار کرمانشاه خواستار پای کار آمدن دانشگاه‌های استان جهت ایجاد شور و نشاط در جامعه برای ترغیب جوانان به مشارکت در انتخابات شد و تاکید کرد: با توجه به اینکه بخش قابل توجهی از جوانان در دانشگاه‌های استان مشغول به تحصیل هستند، ضرورت دارد دانشگاه‌ها در کنار دیگر نهادها در انجام کارهای فرهنگی که زمینه‌ساز حضور مردم در صحنه های سرنوشت ساز نظام از جمله انتخابات می‌شود، اهتمام بیشتری داشته باشند.

آمویی با اشاره به اهمیت تشکیل یک مجلس انقلابی، گفت: باید با حضور آگاهانه خود در انتخابات برای تشکیل مجلس انقلابی تلاش کنیم، چون برای ادامه راه رسیدن به قله‌های اقتدار نیاز به یک مجلس قوی داریم.

آمویی در ادامه از امنیت به عنوان یکی از مولفه های اصلی اقتدار نظام یاد کرد و افزود: دشمنان در جریان جنایت اخیر کرمان تلاش کردند تا با به شهادت رساندن هموطنانمان امنیت کشور را زیر سوال ببرند، غافل از اینکه با یک حرکت مذبوحانه و کور نمی توانند به امنیت و صلابت ایران اسلامی خدشه ای وارد کنند.

فرماندار کرمانشاه سپس با بیان اینکه متولی ورزش همگانی در همه شهرها شهرداری است، گفت: آنچه در حوزه ورزش همگانی در کرمانشاه می بینیم، در مقایسه با خدماتی که در دیگر شهرهای همجوار به مردم ارائه می شود، خیلی کم است، لذا باید توجه بیشتری به ورزش همگانی در شهر کرمانشاه شود.

آمویی اشاره ای هم به اهمیت خدمت رسانی بیشتر به بانوان در حوزه ورزش همگانی داشت و گفت: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت کرمانشاه را بانوان تشکیل می دهند، لذا باید در حوزه ورزش همگانی بانوان ویژه دیده شوند.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به در دست پیگیری بودن راه‌اندازی هیئت های اندیشه‌ورز روستاها داشت و توضیح داد: یکی از ظرفیت هایی که در این هیئت‌های اندیشه‌ورز دنبال خواهد شد، توجه به مقوله ورزش خواهد بود.

آمویی با اشاره به در پیش بودن برگزاری مسابقات بین‌المللی شطرنج در کرمانشاه در بهمن ماه، گفت: باید از برگزاری چنین ویژه برنامه هایی برای ایجاد شور و نشاط در بین مردم استفاده کنیم.

فرماندار کرمانشاه خواستار استفاده از ظرفیت‌های گردشگری و اقامتی کرمانشاه برای خدمات رسانی مطلوب به شرکت کنندگان در مسابقات بین المللی شطرنج شد و یادآور شد: باید برای برگزاری این مسابقات که میهمانانی از دیگر کشورها هم دارد، برنامه‌ریزی مطلوبی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید همه ظرفیت‌های کرمانشاه را برای برگزاری مطلوب این مسابقات پای کار بیاوریم، ادامه داد: هر کدام از شرکت‌کنندگان در این مسابقات می‌توانند به سفیری برای معرفی کرمانشاه تبدیل شوند، لذا باید تلاش کنیم چهره زیبای ایران اسلامی را به شرکت کنندگان در این مسابقات نشان دهیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار