فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: دشمنان به دنبال برنامه‌ریزی در عرصه ورزش کشور و تخریب این حوزه هستند.
کد خبر: ۱۱۵۱۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۲ 28 January 2024

تابناک خوزستان: سردار سرتیپ حسن شاهوارپور روز یکشنبه در آئین افتتاحیه دومین المپیاد ورزشی بسیج طلاب کشور در اهواز اظهارکرد: برگزاری این المپیاد حرکت بی نظیری از سوی بسیج طلاب و حوزه های علمیه بوده و باید تلاش کنیم که تمامی مسابقات از سطح کیفی بالایی برخوردار باشد.

وی افزود: روحیه بسیجی باید در جسم و روح تلقی پیدا کند و ورزش نقش موثری در تقویت اعمال و رفتار انسان‌ها دارد.

فرمانده سپاه خوستان گفت: امروز عرصه تهدیدات دشمنان گسترده‌تر شده و علاوه بر فضای مجازی در صحنه‌های دیگری همچون ورزش نیز در حال تخریب روحیه مردم هستند.

وی افزود: سال گذشته وقتی تیم ملی ما در مسابقات جام جهانی فوتبال حاضر شد، به افرادی پول دادند تا به قطر رفته و روحیه بازیکنان را تضعیف کنند.

سردار سرتیپ شاهوارپور گفت: با توجه به ورود دشمنان در حیطه ورزش، اگر ما به موقع ورود نکنیم امکان آسیب وجود دارد لذا ورود طلاب جوان در عرصه ورزش برای مقابله با نفوذ دشمن بسیار ضروری است.

وی افزود: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی، روحانیون در صحنه های مختلفی حضور فعال داشته و اقدامات موثری انجام دادند لذا امیدوارم در این حرکت نو و جدید (ورزش) نیز با جدیت ورود کنند.

فرمانده سپاه خوزستان گفت: طلاب و روحانیون همچنین در دوران جنگ تحمیلی علاوه بر فعالیت‌های فرهنگی به بیان معارف دینی در بین رزمندگان پرداخته و روحیه آنها را افزایش می‌دادند.

وی در پایان با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه افزود: استکبار جهانی و مدعیان دروغین حقوق بشر با بدترین وضعیت، مردم مظلوم فلسطین را به شهادت رسانده و اجازه کمک‌رسانی به این مردم بی‌گناه را نمی‌دهند.

بر اساس این گزارش این المپیاد ورزشی در روز یکشنبه هفتم بهمن‌ماه سال ۱۴۰۲ کار خود را در اهواز آغاز کرده و تا روز پنج‌شنبه ۱۱ بهمن‌ماه به مدت پنج روز ادامه دارد.

در این رویداد ورزشکارانی از ۳۰ استان کشور با هم به رقابت می‌پردازند و در نهایت تیم‌های برتر در ۱۰ رشته مشخص می‌شوند.

منبع/ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار