استاندار گیلان؛
عباسی اظهار کرد: راه آهن رشت – کاسپین در صورت مساعد بودن هوا اواخر ماه جاری یا اوایل ماه آینده به بهره برداری می‌رسد و هشت کیلومتر آزادراه منجیل – رودبار (قزوین – رشت) نیز اسفندماه امسال زیربارترافیک می‌رود.
کد خبر: ۱۱۵۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵ 31 January 2024

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان نماینده عالی دولت در گیلان سخنانش با اشاره به سیاهنمایی برخی و مظلومیت دولت خاطر نشان کرد: مدیران در استان به عنوان عضوی از دولت باید عملکرد دستگاه مربوط به خود را برای مردم تبیین کنند.

وی با تشریح بخشی از اقدامات انجام شده طی فعالیت دولت سیزدهم در گیلان و ضرورت اطلاع رسانی به مردم اظهار کرد: راه آهن رشت – کاسپین در صورت مساعد بودن هوا اواخر ماه جاری یا اوایل ماه آینده به بهره برداری می‌رسد و هشت کیلومتر آزادراه منجیل – رودبار (قزوین – رشت) نیز اسفندماه امسال زیربارترافیک می‌رود.

استاندار گیلان ساماندهی محل دفن زباله در سراوان رشت (معضل ۳۹ ساله) را از دیگر کارهای مهم انجام شده در این دولت عنوان کرد و افزود: طی این مدت همه از این معضل مهم شانی خالی می کردند اما بهسازی و رفع مشکل دفن زباله در سراوان رشت در این دولت آغاز شد و اکنون بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد ضمن اینکه موضوع تصفیه خانه شیرابه سراوان و احداث زباله سوز نیز در دست پیگیری است.

وی در ادامه با اشاره به تلاش های صورت گرفته برای رفع مشکل آلودگی رودخانه‌های زرجوب و گوهررود رشت و تداوم اقدامات اظهار کرد: منشا آلودگی‌های این رودخانه ها شناسایی و گام‌های موثری برای رفع آلودگی‌های آنها از جمله راه‌اندازی تصفیه‌خانه فاضلاب زندان لاکان برداشته شده‌است ضمن اینکه احداث تصفیه خانه مسکن مهر به عنوان منشا آلودگی این ۲ رودخانه با بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی و احداث تصفیه خانه شهر صنعتی نیز در حال انجام است

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار