رئیس کمیته امداد شهرستان نکا گفت: در ۹ ماهه نخست امسال، ۵۵ واحد سرویس بهداشتی و حمام با اعتبارات دولتی و کمک‌های خَیِّران و منابع مردمی معادل ۸۸۰ میلیون تومان به این امر اختصاص یافته و همچنین ۶ واحد لوله‌کشی گاز نیز برای منازل مددجویان انجام شد.
کد خبر: ۱۱۵۲۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۶ 31 January 2024

به گزارش تابناک مازندران، رمضان حسینی بیان کرد: سال گذشته ۸۲ واحد حمام و سرویس بهداشتی با استفاده از اعتبارات دولتی و منابع مردمی و خیران برای منازل مددجویان تحت حمایت نکا بهسازی و ساخته شد.

 

احداث سرویس بهداشتی و حمام برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد نکا  

وی افزود: این نهاد تلاش می‌کند برای جلوگیری از ابتلای مددجویان به بیماری‌های مختلف، اقدامات لازم را برای افزایش کیفیت شاخص‌های بهداشتی انجام دهد.

رئیس کمیته امداد شهرستان نکا یادآور شد: در ۹ ماهه نخست امسال، ۵۵ واحد سرویس بهداشتی و حمام با اعتبارات دولتی و کمک‌های خَیِّران و منابع مردمی معادل ۸۸۰ میلیون تومان به این امر اختصاص یافته و همچنین ۶ واحد لوله‌کشی گاز نیز برای منازل مددجویان انجام شد.

رمضانی در پایان تأکید کرد: خَیِّرین، مراکز خِیریه و مردم شریف شهرستان نکا می توانند تا به اندازه توان خود به کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) آمده و در زمینه تامین مسکن مددجویان همکاری کنند تا مشکل مسکن که از یکی از مهم‌ترین نیازهای افراد است برطرف شود.

وی گفت: خَیِّرین و موسسات خیریه می‌توانند در هر زمینه‌ای اعم از؛ لوله‌کشی ساختمان‌ها، تعمیرات مسکن و… به مددجویان کمک نمایند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار