رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به آغاز برنامه‌های دهه مبارک فجر در کرمانشاه، گفت: برنامه های متعددی برای برگزاری در دهه فجر در استان تدارک دیده شده است.
کد خبر: ۱۱۵۲۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶ 01 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا حجت الاسلام مهدی عبدی، دهه فجر را فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: باید از این فرصت در جهت آشنا کردن جامعه خصوصاً جوانان با دستاوردهای انقلاب اسلامی استفاده کنیم.

عبدی ادامه داد: انقلاب اسلامی در طول عمر با برکت خود دستاوردها و خدمات فراوانی در حوزه های مختلف و به طور خاص در حوزه خدمت رسانی به مردم داشته که باید در این دهه برای تبیین این خدمات و دستاوردها اقدام شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه انقلاب اسلامی به بهای خون شهیدان به دست آمده، افزود: نگهداری و صیانت از انقلاب به عنوان یک سرمایه بسیار مهم در برابر توطئه ها و دسیسه های دشمنان، وظیفه همگانی است.

وی در ادامه رویکرد اصلی برگزاری ویژه برنامه‌های دهه فجر را مردمی برگزار کردن برنامه‌ها عنوان کرد و افزود: مردم خودشان انقلاب کرده و خودشان هم باید در برگزاری جشن‌های دهه فجر پای کار باشند تا شاهد تاثیرگذاری بیشتر این برنامه ها در جامعه به خصوص بین جوانان باشیم.

عبدی با تاکید بر اینکه باید مسئولین و دست اندرکاران نظام فرصت دهه فجر را برای بیان خدمات و دستاوردهای دستگاه های زیر مجموعه خود قدر بدانند، تصریح کرد: همچنین انتظار می‌رود رسانه‌ها دلسوزانه و آگاهانه برای تشریح خدمات نظام پای کار باشند.

 وی در ادامه با اشاره به تدارک برگزاری برنامه های متعدد در دهه فجر در سراسر استان، گفت: ویژه برنامه های دهه فجر از روز گذشته(یازدهم بهمن) با نواخته شدن زنگ انقلاب در سطح مدارس استان آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه پیدا خواهد کرد.

عبدی با اشاره به برگزاری مراسم رژه موتورسواران راس ساعت ۹:۳۰ امروز(۱۲ بهمن) در استان همزمان با سراسر کشور به مناسبت سالروز بازگشت امام(ره) به خاک میهن، گفت: ویژه برنامه سالروز بازگشت امام(ره) پس از برگزاری رژه موتورسواران با سخنرانی حجت الاسلام غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در حسینیه مزار شهدای کرمانشاه برگزار خواهد شد.

عبدی با اشاره به برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر کرمانشاه در مسیر میدان انقلاب اسلامی تا میدان آزادی، گفت: سخنران راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال شهر کرمانشاه آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواهد بود.

وی با دعوت از مردم کرمانشاه برای حضور در ویژه‌برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی، ابراز امیدواری کرد: امسال هم شاهد حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن باشیم.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار