نخستین دوره جشنواره بازی های ساحلی استان کرمانشاه با عنوان جشنواره "در یادها" در ۱۰ رشته ورزشی اواخر امسال برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۵۲۲۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۲ 01 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا بهمن اختیاری افزود: باتوجه به اینکه برگزاری مسابقات رشته های ساحلی به همکاری تعدادی از هیات های ورزشی نیاز دارد، برای ایجاد تعامل با این هیات ها یک جلسه هم اندیشی نیز با حضور روسا و نمایندگان این هیات ها برگزار و از آنها خواسته شده تا برنامه های خود را در این زمینه اعلام کنند.

وی با بیان اینکه فعالیت هیات ورزش های دریایی و ساحلی در کرمانشاه از اردبیهشت امسال در استان آغاز شده است اظهار کرد: با راه‌اندازی این هیات در استان، توسعه رشته های دریایی و ساحلی و توسعه زیرساخت‌های آن نیز در دستور کار قرار گرفته است.

اختیاری با اشاره به اینکه با تعریف رویدادهای مختلف و توسعه زیرساخت‌های این رشته تلاش خواهد شد تا این ظرفیت در جهت ایجاد شور و نشاط اجتماعی استفاده شود گفت: باوجود اینکه کرمانشاه استانی ساحلی نیست، اما در چندماه گذشته توانسته ایم در چند رشته دریایی مسابقات و جشنواره های مختلفی را برگزار کنیم.

رییس هیات ورزش دریایی و ساحلی استان کرمانشاه اضافه کرد: در همین راستا با هماهنگی فدراسیون این رشته و اداره کل ورزش و جوانان رویدادی با عنوان اولین جشنواره بازی های ساحلی با عنوان در یادها را برنامه ریزی کرده ایم که در اواخر امسال به صورت استانی، منطقه ای و حتی کشوری برگزار کنیم.

اختیاری هدف از برگزاری این رویداد را شناسایی ظرفیت های ورزش ساحلی استان، کشف استعدادها، پرورش آنها و داشتن نمایندگانی در سطح تیم های ملی عنوان کرد و گفت: رشته های کشتی، بدمینتون، کبدی، آلیش، فوتبال، ورزش های همگانی ، هندبال و ساحلی دریایی و چند رشته دیگر از جمله رشته هایی است که پیش بینی شده است در این رویداد ورزشی حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه این رویداد در ۲ بخش آقایان و بانوان برگزار می شود افزود: محل برگزاری این رویداد نیز در زمین ساحلی کرمانشاه واقع در مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد خواهد بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار