فرماندار سربیشه گفت: ۹۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۴۰ میلیارد تومان در چهل و پنجمین دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.
کد خبر: ۱۱۵۲۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۲ 01 February 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، محمدرضا لکزائی، فرماندار سربیشه امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهارداشت: ۹۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۴۰ میلیارد تومان در چهل و پنجمین دهه فجر انقلاب اسلامی در سربیشه افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود.

وی گفت: بزرگترین مجتمع پرورش شترمرغ، گلخانه بزرگ مجتمع بیدمشک، برق‌رسانی و گازرسانی به سایت نهضت ملی مسکن شهر سربیشه، آبرسانی چاه شهید افضل، ۱۸ واحد مسکونی از محل طرح تسهیلات ویژه، کارخانه مس کاتد، فاز نخست سردخانه شهرستان و ... از عمده پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان در دهه فجر امسال است.

وی ادامه داد: گازرسانی به ۴ واحد صنعتی و تولیدی شهرستان، فضای سبز و پارک محلی شهر درح و پارک بانوان شهر درح از مهم‌ترین طرح‌هایی است که در این ایام کلنگ‌زنی خواهد شد.

فرماندار سربیشه با اشاره به گام‌های موثر و اقدامات زیرساختی دولت سیزدهم در این شهرستان افزود: طی این دولت ۷۰ رشته قنات با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان، اجرای سامانه‌های نوین آبیاری در ۳۰۰ هکتار، احداث شهرک تخصصی زرشک، کشت ۶۰ هکتار دانه روغنی گلرنگ در راستای خودکفایی استان این محصول، برقرار شدن ۴ روستای زیر بیست خانوار و ... در این شهرستان انجام شد.

لکزائی از افزایش ۴۰۰ درصدی اعتبارات حوزه میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شهرستان نسبت به دولت قبل خبر داد و گفت: حجم عملیات انجام شده در حوزه آب و آبرسانی در این دولت برابر با ۱۵ سال قبل است.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار