مدیر سازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرمانشاه از راه اندازی هفت بازارچه فصلی در شهر کرمانشاه از اول اسفند خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۲۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹ 03 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا محسن دارابی، با اشاره به نزدیکی ماه مبارک رمضان و از طرفی همزمانی این ایام مبارک با عید نوروز، گفت: جهت توزیع هرچه بهتر کالاهای اساسی در کنار هشت بازارچه اصلی که برای توزیع این کالاها در سطح شهر کرمانشاه در نظر گرفته شده، هفت بازارچه فصلی دیگر هم در سطح شهر راه اندازی می شود.

وی با  اشاره به آغاز به کار این بازارچه های فصلی از ابتدای اسفندماه، گفت: فعالیت این بازارچه ها تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

دارابی خاطرنشان کرد: چنانچه استقبال مردم از این بازارچه ها خوب باشد، امکان تمدید فعالیت آنها تا پایان فروردین ماه وجود دارد.

وی افزود: در این بازارچه ها علاوه بر عرضه کالاهای اساسی مانند مرغ و برنج و ...، اقلامی مانند خرما، لبنیات و قند و شکر با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان هم توزیع می شود.

دارابی گفت: همچنین در این بازارچه ها انواع آش های محلی و شیرینی جات سنتی هم از غروب به بعد و بعد از اذان مغرب عرضه می شود.

این مسئول گفت: در کنار اینها با توجه به عید نوروز و حضور گردشگران نوروزی، غرفه هایی هم برای عرضه صنایع دستی استان در این بازارچه ها لحاظ شده که به جذب هرچه بیشتر و بهتر گردشگران کمک می کند.

وی یادآور شد: تمام کالاهای عرضه شده در این بازارچه ها بر اساس نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار استان است.

مدیرسازمان مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرمانشاه با بیان اینکه کشتارگاه بیستون زیر نظر شهرداری فعالیت دارد، گفت: با هماهنگی که با جهاد کشاورزی صورت گرفته برنامه داریم گوشت گرم و نیز گوشت منجمد را با قیمت مصوب ستاد تنظیم بازار در این بازارچه ها عرضه کنیم که قیمت آن زیرقیمت بازار خواهد بود.

دارابی گفت: علاوه بر این بازارچه، گوشت گرم و منجمد در هشت بازارچه اصلی توزیع کالاهای اساسی هم عرضه می شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار