رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم از شناسایی و دستگیری باند ۹ نفره سارقان و مال‌خران غیربومی مغازه‌ها در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۲۹۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶ 05 February 2024

به گزارش تابناک قم، جعفر عباسعلی پور در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد مغازه که باعث ایجاد نارضایتی در بین شهروندان علی‌الخصوص قشر بازاری شده بود، به لحاظ حساسیت موضوع، تیمی ویژه از کارآگاهان زبده پایگاه یکم پلیس آگاهی استان، رسیدگی به این پرونده را آغاز کردند.

وی ادامه داد: بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که سارقان غیربومی هستند و با شناسایی مغازه‌هایی که دارای شیشه سکوریت و کرکره بالا بوده و در مکان‌های خلوت و کم تردد واقع‌شده‌اند و معمولاً فاقد دوربین مداربسته بودند، مبادرت به باز کردن قفل و سرقت اموال داخل مغازه می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان افزود: کارآگاهان در ادامه تحقیقات پی بردند که سارقان با استفاده از یک دستگاه خودرو تیبا سفید در محل سرقت‌ها حاضر می‌شوند که با استخراج سوابق و ثبت در سیستم، نهایتاً خودرو موصوف دریکی از شهرهای شمالی مشاهده و توقیف شد.

عباسعلی پور افزود: کارآگاهان در ادامه توانستند ۲ نفر سارق و ۷ نفر مال‌خر را شناسایی و دستگیر کنند و اموال مسروقه را نیز از آنان کشف به مالباختگان مسترد کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار