استاندار خراسان شمالی گفت: ایجاد کانال‌های تلویزیونی برای معرفی نامزد‌ها در جهت عدالت تبلیغاتی است.
کد خبر: ۱۱۵۵۱۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۹ 19 February 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، محمدرضا حسین‌نژاد در نشست فصلی دبیران شعب استانی و فرعی شهرستان‌های احزاب استان که ۳۰ بهمن ماه برگزار شد، اظهار کرد: احزاب استان در اصول کلی نظام متحد و متفق هستند و اختلاف سلیقه‌ها در مسیر رسیدن به اهداف کلی نظام است.

وی تاکید کرد: دشمن به دنبال تغییر افکار عمومی در جهتی است که منافع نامشروع خودش را تامین کند، پول ملت‌ها را به سلاح تبدیل کند، دین را افیون جامعه معرفی کند، فارس را در مقابل عرب و عرب را در مقابل فارس قرار دهد، اما انقلاب اسلامی ایران این معادلات را به هم زد.

حسین نژاد افزود: مسولان احزاب و آحاد مردم در پیروزی انقلاب نقش داشته‌اند و برای غرب هیچ شخص و گروهی اهمیت ندارد مگر اینکه تامین کننده منافع غرب باشد.

استاندار به احزاب توصیه کرد: تا نامزد‌های انتخاباتی آنان به معرفی خود و ارائه برنامه‌ها و توانمندی خود بپردازند مبادا با نقد‌های غیر منصفانه به ارکان نظام آسیب برسانند.

استاندار خراسان شمالی تاکید کرد: دشمن مشکلاتی را که خودش برای ایران اسلامی در حوزه‌های اقتصادی با تحریم‌های ظالمانه ایجاد می‌کند را بزرگنمایی می‌کند و دستاورد‌ها و موفقیت‌های بزرگ نظام را تضعیف می‌کند و در گام اول نامزد‌های انتخاباتی و احزاب باید تببین دستاوردها، توفیقات و تقویت نظام باشد.

وی ایجاد کانال‌های تلویزیونی برای معرفی نامزد‌ها را در جهت عدالت تبلیغاتی عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد نتیجه رای مردم در ۱۱ اسفند، زمینه‌های حرکت نظام به سوی تعالی بیشتر را فراهم کند.

در این نشست رئیس ستاد انتخابات استان نیز احزاب را بدنه فعال سیاسی جامعه خواند و گفت: انتخابات برای همه کشور‌ها تعیین کننده نقشه راه آینده آن‌ها و بسیار موثر است.

حسن ناهیدی مشروعیت دولت‌ها و عوامل قوت و ضعف این مشروعیت در ابعاد داخلی و خارجی را بر شمرد و افزود: انتخابات با مشارکت حداکثری مردم مشروعیت نظام در دو بعد داخلی و خارجی را تقویت می‌کند به گونه‌ای که حتی اتباع ایرانی خارج از کشور نیز از آن بهره‌مند می‌شوند.

وی انتخابات را گردش نخبگان و یا تحول در دیدگاه‌های نخبگان دانست و ادامه داد: انتخابات، ثبات سیاسی ایجاد می‌کند در داخل تولید امنیت و در بعد خارجی تولید قدرت می‌کند، سطح آگاهی جامعه را ارتقا می‌دهد و نشانه رشد سیاسی جامعه است.

ناهیدی ادامه داد: قوانین، طولانی مدت در جوامع جاری هستند و سیر اصلاح قوانین در هر جامعه‌ای انتخابات است.

در این نشست رئیس هیات نظارت استان نیز ضمن ارائه گزارشی از روند تایید صلاحیت‌ها گفت: در این دوره افراد با سلایق سیاسی مختلف به عنوان نامزد انتخابات حضور دارند و آنچه که غیر قابل اغماض است مشکلات مالی در حوزه مالی بیت‌المال و جرایم اخلاقی بوده است و همه افراد تایید شده، نظام و قانون اساسی را قبول دارند و در احراز صلاحیت‌ها، گرایش‌های سیاسی افراد و حب و بغض‌ها هیچ جایگاهی نداشته است.

وی ادامه داد: همه باید به قوانین عمل کنند و دغدغه احزاب نیز باید تقویت و تبیین توانمندی‌های نظام باشد.

عابدی مقدم ادامه داد: هیچکس در انتخابات، بالاتر از یک رای جایگاهی ندارد و فضای انتخابات، سالم و بسیار مناسب است.

برچسب ها: خراسان شمالی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار