کد خبر: ۱۱۵۵۲۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۸ 20 February 2024

به گزارش تابناک مازندران ، استاندار مازندران در بخشی از سخنان خویش در جمع این مردم شهرستان نور به شایعات موجود در خصوص حمایت ایشان از کاندیدای خاص اشاره و تصریح کرد: از صبح امروز که در شهرستان نور حضور یافتم، شایعات و نقدهای زیادی در خصوص حمایت بنده از کاندیدای خاص شنیدم که صریحا این شایعات را نفی می کنم.

سید محمود حسینی پور افزود: بنده به خاطر مسئولیت مهمی که در استان دارم حق ندارم از کسی حمایت کنم و این امر هم پیدا و پنهان ندارد.

وی افزود: بنده یک رای دارم و این رای را می دانم کجا و به چه کسی بدهم بنابراین دوستان توجه داشته باشند نقدی که می کنند و حرفی که می زنند خلاف واقع است.

حسینی پور با اشاره به اینکه مردم ما روشن هستند و به لطف خدا بستری در صدا و سیما فراهم شده است که کاندیداهای مختلف می توانند برنامه های خویش را ارائه کنند، افزود: در شهرستان نور هم کاندیداهای خوبی داریم که باید برنامه های خویش را ارائه کنند و مردم هم تصمیم بگیرند.

استاندار مازندران تصریح کرد: امروز هر کاندیدایی که قدرت بیشتری در ارائه برنامه ها داشته باشد موفق تر است.

حسینی پور با اشاره به اینکه مردم ما آگاه و با بصیرت هستند، بیان داشت: امروز برخی از رسانه های خارجی و ضدانقلاب در تلاش هستند تا با تبلیغات سوء مانع حضور مردم در پای صندوق های رای شوند، از عجایب روزگار است ،روزی می گفتند انتخابات شما انتصابات است اما امروز از مردم می خواهند در انتخابات شرکت نکنند. 

 

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار