همایش توجیهی و آموزشی شبکه نمایندگی بسیج نواحی نکا، بهشهر و گلوگاه با حضور حجت‌الاسلام بهرامی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه کربلا استان مازندران به همراه معاونین و فرمانده سپاه و معاونین شهرستان‌های نکا، بهشهر و گلوگاه در حسینه‌ی قتلگاه شهرستان بهشهر برگزار شد.
کد خبر: ۱۱۵۵۲۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۱ 20 February 2024

به گزارش تابناک مازندران، همایش توجیهی و آموزشی شبکه نمایندگی بسیج نواحی نکا، بهشهر و گلوگاه عصر امروز ۱ اسفندماه ۱۴۰۲ با حضور حجت‌الاسلام بهرامی مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه کربلا استان مازندران به همراه معاونین و فرمانده سپاه و معاونین شهرستان‌های نکا، بهشهر و گلوگاه در حسینه‌ی قتلگاه شهرستان بهشهر برگزار شد.

 

برگزاری همایش توجیهی و آموزشی شبکه نمایندگی بسیج نواحی؛ نکا، بهشهر و گلوگاه در بهشهر  

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه سپاه کربلا مازندران در این مراسم با بیان اینکه، ما امروز با وجود پایگاه‌های مقاومت، بهترین فرصت را جهت تبیین و روشنگری و بالا بردن سطح اعتقادات و معارف نوجوانان و جوانان و... داریم خاطرنشان کرد: ما مسئول هستیم و باید نقش خود را در مسئولیتی که به ما واگذار شده، خوب ایفا کنیم.

 

برگزاری همایش توجیهی و آموزشی شبکه نمایندگی بسیج نواحی؛ نکا، بهشهر و گلوگاه در بهشهر  

حجت‌الاسلام صمد بهرامی از نمایندگان بسیج نواحی سه شهرستان خواست تا به ۹ توصیه رهبر به بسیجیان که شامل؛ «در خود و دیگران بصیرت افزایی کنید.» ، «ابتکار عمل را در قضایا بدست بگیرید. در زمین دشمن بازی نکنید. اگر بصیرت داشته باشیم نقشه‌ی دشمن را می‌شناسیم» ، «امید به آینده را هرگز از دست ندهید. وسوسه‌ها در شما اثر نکند. دلیل واضحی که یک جوان نباید هرگز امیدش را از دست بدهد این است که کشورش در طول ۴۴ سال همیشه تحریم بوده و این همه پیشرفت کرده. صدبرابر چیزی که تا الآن پیش رفتید می‌توانید پیش بروید. حالا من این‌طور می‌گویم. خیلی بیشتر از این‌هاست این پیشرفت» ، «از غرور بپرهیزید. خدا را شکر کنید.» ، «هرگز احساس عجز و ناتوانی از کار‌های بزرگ نکنید. اگر همت داشته باشید، صبر کنید و تلاش داشته باشید، علاج کار حاصل می‌شود. نباید شتابزده باشیم» ، «از کار‌های نمایشی و ویترینیِ بدون محتوا پرهیز کنید» ، «این سمتی که به شما دادند این امانت خدا نزد شماست. قدر بدانید و همین باشید» ، «از دوقطبی‌های کاذب بپرهیزید» و «در کنار نیرو‌های عملیاتی، نیرو‌های طراح را هم جذب کنید.» است، عمل نمایند.

 

برگزاری همایش توجیهی و آموزشی شبکه نمایندگی بسیج نواحی؛ نکا، بهشهر و گلوگاه در بهشهر  

وی گفت: انتخابات را در پیش داریم و باتوجه به تأکید رهبر، باید به میدان بیاییم و تبلیغات دشمن را خنثی کنیم و مردم را به پای صندوق‌های رأی سوق دهیم.

فقیه‌تبار نیز ضمن تبریک ایام و اعیاد ماه شعبان، از دست‌اندرکاران برگزاری این مراسم تشکر کرد و به مسئولین سپاه و فرماندهان بسیج نواحی خداقوت گفت و به تلاش نمایندگان بسیج نواحی جهت برگزاری پرشور انتخابات توسط مردم تأکید کرد.

معافی معاون برنامه‌ریزی سپاه کربلای استان نیز ضمن قدردانی و تشکر از حاضرین جهت زحمات بی‌منت و خالصانه و قبول مأموریت‌های مختلف، به ارائه گزارش فعالیت‌های حوزه‌ی سه شهرستان پرداخت.

همچنین، حجت‌الاسلام نیک‌نام معاون عقیدتی سپاه کربلا، روحی نماینده سپاه کربلا، نوری هماهنگ کننده امورات در سپاه کربلا نیز به ارائه گزارش در حوزه‌ی خود پرداختند و ... به فرماندهان بسیج نواحی تاکید کردند: جهت برگزاری انتخابات و حضور پرشور مردم تلاش کنند.

 

برگزاری همایش توجیهی و آموزشی شبکه نمایندگی بسیج نواحی؛ نکا، بهشهر و گلوگاه در بهشهر  

گفتنیست: پنج نفر از فرمانده‌هان نمونه بسیج نواحی در سه شهرستان نکا، بهشهر و گلوگاه جهت ارتقاء کیفیت فعالیت‌ها به بیان مشکلات خود در این حوزه پرداختند.

خبر: الهام زارعی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار