فرمانده انتظامی شهرستان قزوین از کشف بیش از ۱۶ هزار عدد انواع مواد محترقه در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۵۴۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲ 21 February 2024

به گزارش تابناک قزوین، سرهنگ بیژن خدایی اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد محترقه توسط افردی در سطح حوزه استحفاظی، رسیدگی به موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با اقدام هوشمندانه و به‌کارگیری شیوه‌های فنی پلیسی، ۲ نفر فروشنده مواد محترقه را در نقاط مختلف شهر شناسایی کرده و با هماهنگی مقام قضائی و در عملیات‌های جداگانه، در بازرسی از محل نگهداری مواد محترقه، تعداد ۱۶ هزار و ۱۰۵ عدد انواع مواد محترقه را کشف کردند.

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، فرمانده انتظامی شهرستان قزوین تصریح کرد: در این رابطه متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

وی بیان کرد: در ایام پایانی سال، به‌ویژه در ایام منتهی به چهارشنبه آخر سال، هموطنان عزیز کنترل و مراقبت بیشتری نسبت به جوانان و فرزندان خود داشته باشند تا دچار آسیب‌ها و خطرات احتمالی استفاده از مواد محترقه خطرناک نشوند.

خدایی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده و یا اطلاع از فعالیت فرد یا افرادی که در راستای تولید یا توزیع مواد محترقه و آتش‌زای غیر قانونی فعالیت می‌کنند، بلافاصله موضوع را از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به همکاران ما اطلاع دهند.

برچسب ها: قزوین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار