به گفته فرماندار پاوه، بیش از ۴۸ هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند.
کد خبر: ۱۱۵۶۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۹ 27 February 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا علیرضا حیدری، از آمادگی کامل و همه جانبه شهرستان پاوه برای برگزاری انتخابات یازدهم اسفند ماه خبر داد و گفت: تدابیر لازم برای برگزاری انتخابات از مدت‌ها قبل اندیشیده شده و اکنون در آمادگی کامل قرار داریم.

وی از در نظر گرفتن ۷۴ شعبه اخذ رای برای شهرستان پاوه یاد کرد که از این تعداد ۵۲ شعبه ثابت  و ۲۲ شعبه سیار هستند.

فرماندار پاوه، تعداد افرادی که در این شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند را نیز ۴۸ هزار نفر اعلام کرد.

حیدری با بیان اینکه همه امکانات، نیروها و شرایط برای برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه در پاوه فراهم است، خاطرنشان کرد: ۱۴۸۰ نفر در برگزاری انتخابات یازدهم اسفند در شهرستان پاوه مشارکت دارند.

به گفته فرماندار پاوه، همه تدابیر لازم برای تامین امنیت انتخابات نیز اندیشیده شده و هیچ مشکلی از بعد امنیتی وجود ندارد.

حیدری با بیان اینکه با شروع تبلیغات شور انتخاباتی در این شهرستان ایجاد شده است، تاکید کرد: اگرچه ‌بیشتر ۱۶ کاندیدای حوزه انتخابیه پاوه و اورامانات از دیگر شهرستان‌ها از جمله جوانرود و ثلاث باباجانی هستند، اما هواداران این نامزدهای انتخاباتی ستادهای تبلیغاتی خود را با رعایت قوانین در پاوه دایر کرده اند و جلسات تبلیغاتی و سخنرانی‌ها برقرار است.

وی سپس از اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات نیز یاد کرد و انتخابات را مظهر اقتدار و نماد عزت ملی برشمرد و افزود: تشکیل یک مجلس قوی و توانمند تنها با مشارکت حداکثری مردم  محقق خواهد شد.

فرماندار پاوه معتقد است، مجلسی که پشتوانه رای حداکثری مردم را داشته باشد، با انگیزه و تعهد بیشتری کار خواهد کرد.

حیدری با بیان اینکه عدم مشارکت در انتخابات ممکن است باعث شود افرادی که چندان توانمند نیستند وارد مجلس شوند، تاکید کرد: برای داشتن مجلس قوی، مطالبه گر و کارآمد باید به افرادی رای بدهیم که دلسوز، متخصص، متعهد و مسئولیت پذیر باشند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار