رعایت ابعاد آثار تبلیغاتی از شرایط الزامی تبلیغات برای کاندیداهاست که در صورت رعایت نشدن آن، کمیته حقوقی نسبت به جمع آوری آن اقدام می‌کند.
کد خبر: ۱۱۵۶۱۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰ 27 February 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان بیرجند گفت: جایگاه‌های نصب آثار تبلیغاتی کاندیدا‌های مجلس شورای اسلامی برای هر کاندیدا در قالب یک باکس ۷۰ در ۱۰۰ سانتی متر طراحی شده است که نصب بنر‌های بزرگتر از این ابعاد تخلف حساب می‌شود و کمیته حقوقی انتخابات مجاز است این تبلیغات را جمع آوری کند.

احمد درمحمدی افزود: در بیرجند مشاهده شده است که برخی کاندیدا‌ها بنر‌های تبلیغاتی خود را در ۳ یا ۴ باکس نصب می‌کنند و این مورد تضییع حقوق دیگر کاندیداهاست و کمیته حقوقی می‌تواند با آن برخورد و تبلیغات را از محل نصب، جدا کند.

وی همچنین از کاندیدا‌های حوزه بیرجند، درمیان و خوسف خواست نمایندگان ستاد‌های تبلیغاتی فرعی خود در شهرستان‌های خوسف و درمیان را به فرمانداری‌های این شهرستان‌ها معرفی کنند.

مسئول کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد انتخابات شهرستان بیرجند گفت: در صورت معرفی نشدن نمایندگان ستاد‌های تبلیغات کاندیدا‌ها در شهرستان‌های خوسف و درمیان به فرمانداری‌ها، این ستاد‌ها غیرمجاز تلقی می‌شود که طبق قانون با آن برخورد و بسته می‌شود.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار