استاندار خوزستان گفت: ۹۰۰ صندوق سیار برای برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان در خوزستان درنظر گرفته شده تا حق کسی ضایع نشود و همه بتوانند از هر گوشه استان در انتخابات شرکت کنند.
کد خبر: ۱۱۵۶۲۲۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱ 27 February 2024

تابناک خوزستان: علی‌اکبر حسینی‌محراب روز سه‌شنبه در حاشیه بازدید از فرمانداری اهواز و بازدید از روند انتخابات بیان کرد: همه امکانات از جمله هلی‌کوپتر، خودرو و دیگر امکانات موردنیاز برای برگزاری انتخابات فراهم شده تا رای‌ها از هر گوشه استان جمع‌آوری و ضمن ضایع نشدن حق افراد شاهد شکوه حضور خوزستانی‌ها در انتخابات همچون گذشته باشیم.

وی گفت: معاونان، مدیران ارشد استانداری و فرمانداران سابق نیز برای اطمینان از روند امور به عنوان نماینده ویژه استاندار تعیین شدند تا در شهرهای مختلف مستقر شده و در صورت نیاز، مشکلات مربوط به سه هزار و ۵۳۳ شعبه اخذ رای را در کمترین زمان ممکن حل کنند.

استاندار خوزستان بر ضرورت سوگیری نکردن مجریان انتخابات به احزاب و اشخاص تاکید و بیان کرد: مجریان انتخابات باید بی‌طرفی کامل را رعایت کنند؛ افرادی که دارای سوگیری‌های خاصی بودند نیز برکنار و یا در جایگاه دیگری به کار گرفته شدند.

حسینی محراب اظهارکرد: امروز نیز از روند فعالیت هیات اجرایی و کمیته‌های مختلف انتخابات در فرمانداری اهواز بازدید شده و افراد خوبی برای حضور پای صندوق‌های رای و به عنوان نمایندگان فرماندار انتخاب شده و افراد به محل‌های موردنظر منتقل شدند.

وی تصریح کرد: ۶۱۱ شعبه اخذ رای تعیین شده برای اهواز یک سوم کل شعبه‌های خوزستان است که به عوامل اجرایی، بازرسان وزارت کشور و هیات نظارت زیادی نیاز دارد.

استاندار خوزستان گفت: تمامی امور با هماهنگی کامل با دستگاه‌های نظارتی، شورای نگهبان، کمیته‌های نظارت و امنیت بر اساس تقویم انتخاباتی انجام شده و امید است لیست‌های تهیه شده برای ادامه کار، تا پایان رای‌گیری، شمارش و تجمیع آرا در استان به بهترین نحو انجام و آرا اعلام شود.

حسینی محراب ادامه داد: تجمیع آرای نمایندگان خبرگان رهبری خوزستان در شهر اهواز انجام و اعلام می‌شود که به عنوان یک کار مضاعف برای فرمانداری باید توسط افراد باتجربه انجام شود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند برگزار خواهد شد.

منبع/ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار