عضو شورای اسلامی شهر مقدس قم گفت:انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری در کشور بوده و باید همه شرایط برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی فراهم شود.
کد خبر: ۱۱۵۶۴۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴ 28 February 2024

به گزارش تابناک قم، ماشاالله سعادتمند در گفتگویی، در خصوص برگزاری انتخابات در روز جمعه ۱۱ اسفندماه اظهار داشت: شورای اسلامی شهر قم در کنار شورای استان‌ها و شورای روستا در حال تلاش برای آماده‌سازی حوزه‌های رأی‌گیری هستند.

وی همراهی و حمایت از برگزاری انتخابات را افتخاری برای شورای شهر دانست و افزود: تمام اعضای شورا در برگزاری انتخابات مشارکت داشته و اگر نیاز باشد هزینه‌ای هم انجام شود، دستورات لازم داده خواهد شد.

عضو شورای اسلامی شهر مقدس قم تصریح کرد: ارتباط خوبی بین فرمانداری با شورای اسلامی شهرها و روستاها برقرار بوده و اعضای شوراها در هیئت‌های اجرایی و هیئت‌های نظارت حضور فعالی دارند.

وی اعضای شورای شهر و روستاها را معتمد مردم دانست و بیان کرد: در روستاها نیز اعضای شورا برای پشتیبانی و حمایت از صندوق‌های رأی حضورداشته و مدارس و مساجد را برای برگزاری انتخابات آماده می‌کنند.

سعادتمند در پایان کمک در برگزاری باشکوه انتخابات را وظیفه همه مردم عنوان کرد و گفت: انتخابات مهم‌ترین نماد مردم‌سالاری در کشور بوده و باید همه شرایط برای حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی فراهم شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار