سخنگوی ستاد انتخابات گیلان اعلام کرد؛
جواد شفیعی ثابت با اعلام خبر نتایج رسمی سه حوزه انتخابیه رشت و خمام و رودسر و املش و آستانه اشرفیه نتایج آرا ۵ منتخب مردم را منتشر کرد.
کد خبر: ۱۱۵۶۷۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵ 02 March 2024

به گزارش تابناک گیلان جواد شفیعی ثابت با اعلام خبر نتایج رسمی سه حوزه انتخابیه رشت و خمام و رودسر و املش و آستانه اشرفیه نتایج آرا ۵ منتخب مردم را منتشر کرد.

شفیعی گفت: در حوزه انتخابیه رودسر و املش آقای محمد علی جانی شوکی با ۱۸هزار ۵۸۷ رای بعنوان منتخب مردم انتخاب شد و در حوزه انتخابیه رشت و خمام که بصورت تمام الکترونیک برگزار گردید آقای جبارکوچکی نژاد با ۴۵هزار ۶۱۴ رای و آقای مهدی فلاح با ۳۴هزار و ۶۸۲ رای و آقای محمدرضا احمدی سنگر با ۳۲هزار ۲۷۳ رای حائز اکثریت آرا و منتخب مردم شدند و در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه آقای ابراهیم نجفی اسپیلی با ۱۷هزار و ۴۹۰ رای بعنوان فرد منتخب مردم تعیین گردید.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری گیلان گفت: نتایج سایر حوزه‌های انتخابیه گیلان نیز بزودی توسط فرمانداران مراکز حوزه انتخابیه پس تایید و توافق با هیات‌های نظارت شهرستان اعلام خواهد شد.

نتیجه نهایی انتخابات خبرگان رهبری نیز توسط فرماندار مرکز حوزه انتخابیه یعنی رشت پس تجمیع ۴۶ صورتجلسه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار