مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران از تحصیل 10 هزار و 187 نفر از فرزندان شاهد و ایثارگر در دانشگاه‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۶۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 21 October 2015
به گزارش تابناک مازندران  از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید مازندران، عباسعلی رضایی در جلسه ستاد اجرایی شاهد و ایثارگر که در دانشگاه کشاورزی مازندران در ساری برگزار شد از اشتغال به تحصیل 10 هزار و 187 نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر در استان خبر داد و گفت: این تعداد در 150 دانشگاه مازندران در رشته‌های مختلف مشغول تحصیل هستند.
رضایی با اشاره به اینکه جلسات ستاد اجرایی شاهد باید تداوم داشته باشد، افزود: با استمرار این جلسات، مسائل و مشکلات مربوط به امور تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر بررسی، پیگیری و حل و فصل می‌شود.
وی با اشاره به اینکه مشکلات تحصیلی دانشجویان شاهد و ایثارگر در کوتاه‌ترین زمان ممکن برطرف شود، گفت: مشکلات تحصیلی این افراد باید شناسایی، بررسی و پیشگیری شود.
مدیرکل بنیاد شهید مازندران با اعلام اینکه اردوهای دانشجویی باید تلفیقی صورت گیرد، اظهار داشت: در اردوهای زیارتی، سیاحتی و فرهنگی و... سعی شود به‌صورت تلفیقی برگزار تا تعامل فرهنگی بیشتری بین دانشجویان ایجاد شود.
وی از آمادگی بنیاد شهید مازندران در اجرای برنامه‌های دانشجویی با دانشگاه‌ها خبر داد و گفت: همه ما باید تلاش کنیم تا بستر مناسب علمی برای دانشجویان شاهد و ایثارگر فراهم شده و دغدغه‌های آنان در امر تحصیل رفع شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار