استاندار خراسان رضوی از دست‌اندرکاران انتخابات و رسانه‌ها به‌خاطر همراهی در برگزاری انتخابات در این استان قدردانی کرد.
کد خبر: ۱۱۵۶۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴ 02 March 2024

به گزارش تابناک رضوی یعقوبعلی نظری ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: انجام وظایف و تکالیف در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از توفیقات الهی است که شامل خدمتگزاران مخلص و کاردان می‌شود.
وی ادامه داد: روز گذشته دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در خراسان رضوی جلوه گاه باشکوه‌ترین صحنه‌های حضور مردمی و خدمت دست‌اندرکاران انتخابات و رسانه‌ها بود.
استاندار خراسان رضوی اظهار کرد: مجموعه خادمان ملت در استانداری، فرمانداری ها و بخشداری‌ها اعم از ستاد و صف؛ تمام سعی و تلاش خود را به کار بردند و همه داشته‌ها و ظرفیت‌های خود را در طبق اخلاص نهاده و در راستای تحقق جمهوریت نظام مقدس جمهوری اسلامی به کار گرفتند.
نظری افزود: در این راستا رسانه های استان، نمایندگی رسانه‌های کشوری، رسانه‌های مجازی، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌ها و به ویژه صدا و سیمای استان، سنگ تمام گذاشته و قدم به قدم، همراه خدمتگزاران به نظام بوده و گاهی جلوتر از ما، در عرصه اطلاع رسانی و تشویق وتهییج افکار عمومی کوشش کردند تا دشمنان ایران و انقلاب را ناکام بگذارند.
وی خاطرنشان کرد: بدون تردیدحضور بی‌نظیر و پرشور رسانه‌های استان، توانست مشارکت حداکثری را به وجود آورد و برنامه‌ریزی‌های ستاد انتخابات استان را به منصه بروز و ظهور برساند.
استاندار خراسان رضوی گفت: مراتب تقدیر و تشکر خود از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات به ویژه مدیران و کارکنان زحمتکش صف و ستاد زیرمجموعه استانداری خراسان رضوی و تمامی دست‌اندرکاران، مدیران، خبرنگاران و عکاسان رسانه‌های فعال در هفته‌های اخیر، را ابراز داشته و برای آنان عزت و سربلندی و سلامت از درگاه احدیت مسئلت دارم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار