ریس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قم گفت: با ورود سامانه جدید به استان از روز دوشنبه بارش باران به صورت پراکنده آغاز می شود و فعالیت این سامانه در ارتفاعات به صورت بارش برف خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۵۶۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷ 02 March 2024

به گزارش تابناک قم، محمدرضا قاضی روز شنبه در گفت وگویی بیان کرد: بر اساس نقشه های پیش یابی و گزارش های رسیده از ایستگاه های هواشناسی،

از اوایل امشب (12 اسفند) ورود سامانه بارشی به استان، موجب افزایش تدریجی ابر خواهد شد.

وی افزود: با ادامه فعالیت این موج فردا آسمان نیمه ابری تا ابری پیش‌بینی می‌شود.

این مسئول ادامه داد: از اواخر وقت فردا، فعالیت بارشی این سامانه از ارتفاعات استان آغاز می‌شود و روز دوشنبه در برخی مناطق استان بارش خفیف باران و در ارتفاعات بارش برف رخ خواهد داد.
به گفته وی این موج صبح سه‌شنبه از استان خارج خواهد شد.

قاضی تاکید کرد: از عصر این روز تا عصر روز پنج‌شنبه آسمان صاف، در برخی ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وی به ورود سامانه بارشی دیگری به استان قم از بعدازظهر پنج‌شنبه اشاره و تاکید کرد: روند دما تا پایان هفته افزایشی خواهد بود.

وی کمینه و بیشینه هوای امروز قم را منفی سه و ۱۱ درجه سانتیگراد بیان و عنوان کرد: مطابق داده های به دست آمده، پیش بینی می شود گرمترین و سردترین درجه هوای استان در روز یکشنبه منفی یک و ۱۲ درجه سانتیگراد باشد.

رئیس اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی استان قم کمینه هوا در روزهای دوشنبه و سه شنبه را به ترتیب یک و سه درجه سانتیگراد عنوان کرد و افزود: در این ۲ روز پیش بینی می شود که هوای قم در گرمترین ساعات به ۱۲ و ۱۴ درجه سانتیگراد برسد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار