امام جمعه و فرماندار قصرشیرین روز یکشنبه با صدور پیامی از حضور قشرهای مختلف مردم فرهیخته و بصیر این شهرستان مرزی در انتخابات یازدهم اسفندماه قدردانی کردند.
کد خبر: ۱۱۵۶۹۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲ 03 March 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا در پیام حجت الاسلام صادق صالحی امام جمعه و محمد نجفی فرماندار قصرشیرین که روز شنبه به ایرنا ارسال شد، ‌آمده است: یازدهم اسفندماه مردم انقلابی مومن و ولایت‌مدار شهرستان قصرشیرین با حضور پرشکوه و حماسی خود در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری با لبیک به منویات رهبر معظم انقلاب، شکست دیگری را بر دشمنان تحمیل کردند.

در ادامه این پیام آمده است که مردم شهیدپرور و انقلابی شهرستان قصرشیرین در حمایت از ارزش های انقلاب و پاسداشت خون شهیدان و تبعیت از فرمان ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای با حضوری حماسی و پرشور پای صندوق‌های رأی بار دیگر ثابت کردند که در میدان دفاع از میهن و کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایران عزیز همیشه حاضر و آماده‌اند.

امام جمعه و فرماندار قصرشیرین در ادامه این پیام اظهار کردند: از تک تک آحاد فرهیخته، بصیر و ولایتمدار این شهرستان، احزاب، گروه‌ها و اصناف، تشکل‌های مردمی کارگران و کارمندان، معلمان و همه اقشار ملت به‌ جهت حضور مؤثر، به‌ موقع و هوشمندانه و عوامل اجرایی و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات بر اساس چهار مؤلفه مشارکت، رقابت، سلامت و امنیت مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قدردانی می شود.

آنها در ادامه این پیام از پوشش خبری مناسب اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها که تابلوی زیبایی از اتحاد، همدلی، مشارکت، همیاری و انسجام برای ساختن ایران قوی ترسیم نمودند؛ قدردانی کرده و عنوان کردند که امید است با شکل‌گیری مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری به‌ عنوان پشتوانه انقلاب و مردم بتوانند به وظایف قانونی خودشان در راستای پیشرفت و سازندگی میهن اسلامی عمل نمایند.

در حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در مجموع ۱۴۶ هزار و ۸۰۰ نفر واجد شرایط رای بودند که ۷۶ هزار و ۸۰۴ نفر معادل ۵۵ درصد پای صندوق های رای رفتند.

«فتح الله حسینی» با کسب ۳۸ هزار و ۴۳۴ رای معادل ۵۳ درصد مجموع آرای ماخوذه منتخب حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار