معاون اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه از آغاز به کار نمایشگاه فروش بهاره - ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳- از امروز(۱۹ اسفند) در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۶ 09 March 2024

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، حامد وفاپور با بیان اینکه این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد دایر شده، گفت: نمایشگاه فروش بهاره به مدت هشت روز و تا ۲۶ اسفند برپا است.

وی مساحت این نمایشگاه را سه هزار مترمربع اعلام کرد و افزود: در این نمایشگاه ۲۰۰ غرفه از واحدهای تولیدی و توزیعی استان کرمانشاه حضور دارند.

معاون اجرایی نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه، مواد غذایی، آجیل و خشکبار، شیرینی، کیف و کفش، پوشاک و ... را از جمله اقلامی دانست که در این نمایشگاه عرضه می‌شود و خاطرنشان کرد: کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه با ۱۰ تا ۱۵ درصد تخفیف در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وفاپور یادآور شد: تعدادی غرفه نیز جهت عرضه کالاهای اساسی شامل مرغ، گوشت قرمز گرم و منجمد، روغن، برنج، قند و شکر و... با قیمت تنظیم بازار در نظر گرفته شده است.

وی ساعت بازدید از این نمایشگاه را نیز از ساعت ۱۵ تا ۲۱ اعلام کرد.

وفاپور با بیان اینکه تلاش شده در این نمایشگاه‌ کالاها با قیمت و کیفیت مناسب و بدون واسطه در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد، گفت: نظارت جدی نیز بر کیفیت کالاهایی که در نمایشگاه عرضه می‌شود، صورت خواهد گرفت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار