نماینده دشتستان:
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: در دولت تدبیر و امید اهتمام جدی به بخش سلامت و درمان شده و دراین زمینه نیز هم سرمایه گذاری خوبی صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۱۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸ 21 October 2015
حجت الاسلام سید مهدی موسوی نژاد روز چهارشنبه در جریان بازدید از وضعیت بیمارستان های 17شهریور و شهید گنجی شهر برازجان افزود: تامین اعتبارات سلامت و بهداشت و درمان از منابع درآمدی ارزش افزوده در مجلس شورای اسلامی مصوب شده است که خرید تجهیزات پزشکی برای مراکز درمانی از طریق این منابع درآمدی مالیات بر ارزش افزوده صورت می گیرد.

وی اضافه کرد: برای توسعه حوزه درمان و سلامت شهرستان دشتستان نیز کارها و برنامه ریزی های بسیار خوبی صورت گرفته است.

موسوی نژاد بیان کرد: بیمارستان 17 شهریور به عنوان بیمارستان دوم در شهر برازجان دردست بازسازی و نوسازی است که طبق برنامه ریزی های صورت گرفته در مدت هشت ماه آینده به پایان خواهد رسید.

موسوی نژاد اظهارکرد: اکنون همزمان با بازسازی و نوسازی بیمارستان 17 شهریور بخش های قلب، اورژانس و فوق تخصص گوارش با دستگاه های مدرن ارزیابی گوارشی در بیمارستان فعال و در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: از جمله تجهیز و تکنولوژی های دیگر که برای تشخیص و تسریع در درمان بیماران در این شهرستان اتفاق افتاده، بهره برداری از سی تی اسکن 16 اسلاید در بیمارستان شهید گنجی است.

وی اضافه کرد: یکی از ظرفیت ها و طراحی های بسیار خوب مدیریت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اجرای طرح قلب سالم در استان است که کار بسیار ارزشمندی است.

موسوی نژاد بیان کرد: بخش زیادی از مرگ و میرهای مردم استان بوشهر به دلیل بیماری های قلبی است که در طرح قلب سالم بیمارانی که بالای 30 سال سن دارند مراجعه و پس از انجام آزمایش های مورد نظر برگ سلامت دریافت می کنند و درمان و پیشگیری لازم صورت می گیرد.

وی ضمن تقدیر از کادر درمانی، پزشکی و پرسنل بیمارستان افزود: امیدواریم هم افزایی خوبی بین مسئولان و حوزه بهداشت و درمان صورت گیرد و شهرستان دشتستان به عنوان قطب درمان در استان و جنوب کشور تبدیل شود و در آینده نیازی به اعزام بیماران به شهرهای دیگر نباشد.

نماینده دشتستان در مجلس گفت: بخش دیالیز نیز از بخش های فعال بیمارستان 17 شهریور برازجان است که 135 بیمار دیالیزی در شهرستان دشتستان روزانه برای دیالیز شدن به این بخش مراجعه می کنند.

وی افزود: بخشی از تجهیزات بخش دیالیز بیمارستان 17 شهریور برازجان نیاز به بازسازی و ترمیم و تعویض دارد.

شهر برازجان با بیش از 100 هزار نفر جمعیت مرکز شهرستان 250 هزار نفری دشتستان در فاصله 65 کیلومتری شرق بوشهر واقع است
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار