نماینده ولی فقیه در مازندران در نیروگاه نکا عنوان کرد؛
نماینده ولی فقیه در استان مازندران در حاشیه بازدید جمعی از جانبازان و پاسداران پیشکسوت عرصه جهاد و شهادت از نيروگاه شهيدسليمی نكا ضمن تقدیر از مشارکت فعال همه سلایق در پای صندوق های آراء، حضور حماسی و باشکوه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند را موجب یأس و ناامیدی دشمنان از تحقق اهداف شومشان دانست.
کد خبر: ۱۱۵۸۵۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۵ 12 March 2024

به گزارش تابناک مازندران، آیت ا... محمدباقر محمدی لائینی به تعبیر « جهاد انتخابات » در بیان مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: این انتخابات در شرایطی برگزار شد که دشمنان ما در بیش از یکسال گذشته علیه انتخابات سیاه نمایی می کردند تا مردم را مأیوس و از حضور در پای صندوق های آراء منصرف کنند، اما مردم بادرایت و بصیر ما با اطلاع کامل به وظیفه خود و تأثیر حق رأی شان در تعیین سرنوشت کشور، باز هم حماسه آفرین شدند و نقشه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

 

حماسه حضور باشکوه مردم در انتخابات ۱۱ اسفند موجب یأس دشمنان شد  

منتخب مردم مازندران در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ادامه بر لزوم احترام به عقاید و ارائه خدمت صادقانه به مردم تأکید و افزود: مردم ما پایبند به اصول و موازین دینی و دلبسته به نظام هستند، اما از عملکرد برخی از مسئولان رضایت ندارند، لذا مسئولان ما باید برای خدمت به مردم و افزایش میزان رضایتمندی آنان تلاش کنند. وی همچنین دستاوردهای امروز کشور را مدیون زحمات و رشادتهای ایثارگران هشت سال دفاع مقدس دانست و از همه رقم زنندگان این افتخارات قدردانی نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار