مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان خراسان رضوی انتخاب شد.
کد خبر: ۱۱۵۹۲۳۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۱ 17 March 2024

به گزارش تابناک رضوی، دوره جدید هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی از نخستین جلسه خود، انتخاب مدیر خانه را به عنوان اولویت اول در دستور کار خود قرار داد و در این راستا پس از فراخوان از همه اعضای خانه و نیز گزینه های مد نظر اعضای هیئت مدیره، ابتدا 9 گزینه را که دارای بیشترین تعداد رای بودند را انتخاب و از آنان برای ارائه برنامه دعوت کرد.

در ادامه سه نفر از این روند انصراف دادند و شش گزینه دیگر در نشستی چهار ساعته ضمن ارائه برنامه های خود، به سوالات اعضای هیئت مدیره خانه مطبوعات پاسخ دادند.
در نهایت در جلسه اخیر هیئت مدیره خانه مطبوعات، پس از بررسی برنامه های همه این شش گزینه و بحث و گفت و گو در این باره و در رای گیری دو مرحله ای، با توجه به اولویت های اقتصادی هیئت مدیره در شرایط فعلی، مجتبی صدیقی به عنوان مدیر جدید خانه مطبوعات خراسان رضوی انتخاب شد.
وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد مدیریت، گرایش تحول بوده و معاون موسسه فرهنگی و روزنامه شهرآرا،‌ معاون شهردار منطقه 10 مشهد، و مدیر مالی سازمان زمین و مسکن شهرداری مشهد، معاون نمایشگاه بین‌المللی مشهد و ریاست اداره تدوین رویه ها و کنترل های داخلی اداره کل امور مجامع و حسابرسی داخلی از جمله سوابق صدیقی به شمار می رود.
تقویت انسجام و همگرایی میان اعضای خانه مطبوعات و رسیدگی به شبکه مسائل خبرنگاران و همچنین توجه به مسائل اقتصادی و تامین بودجه برای خانه مطبوعات دو برنامه اصلی مدیر جدید خانه مطبوعات و رسانه های خراسان رضوی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار