فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه:
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه بر لزوم بیان انتقادات در قالب هنر فاخر و موثر تاکید کرد.
کد خبر: ۱۱۵۹۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵ 17 March 2024
لزوم بیان انتقادات در قالب هنر فاخر

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، بهمن ریحانی شامگاه امروز یکشنبه (۲۷ اسفندماه) در اختتامیه هفتمین جشنواره تولیدات رسانه‌ای ابوذر که در تالار بعثت کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: اگر اراده‌ای برای دفاع و مقاومت میان مردم کشوری باشد آن کشور شکست ناپذیر خواهد شد.

وی افزود: میان مردم ملت ایران فرهنگ دفاع و مقاومت نهادینه شده که با وجود اقدامات دشمن چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی تاثیر مستقیمی بر روی مردم نداشته است.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه تصریح کرد: هیچ یک از اقدامات دشمن برای جلوگیری مردم در راه انقلاب و شرکت نکردن در راهپیمایی موثر نبود و امسال نسبت به سال گذشته ۲۰ الی ۳۰ درصد افزایش شرکت مردمی در راهپیمایی را داشتیم.

وی عنوان کرد: شرکت مردم پای صندوق‌های رای و در راهپیمایی‌ها نشان دهنده این است که مردم پای کشور هستند و به تمام تهدیدات معاندین داخلی و خارجی که با تلاش‌ و هزینه‌های بسیار تلاش کردند مردم را از این راه باز دارند پاسخ محکم دادند.

این مقام مسئول ابراز کرد: ملت ایران برای دفاع از این انقلاب مشارکت حداکثری را پای صندوق‌های رای داشتند و کسانی که در این امر شرکت نکردند یا رای سفید دادند به این معنی نیست که کشور خودشان انقلاب اسلامی و راه شهیدان را قبول ندارند، این‌ امر فقط برای ابراز ناراحتی‌ها و بیان مشکلات بوده است.

ریحانی ادامه داد: ایران جزو ۶ کشور پرتاب کننده ماهواره است و با این همه تهدید و تحریم و ۴۵ سال جنگیدن با کشورهای بزرگ در اکثر زمینه‌ها پیشرفت‌های چشمگیری داشته است.

این مقام مسئول با تشکر از تمامی اصحاب رسانه افزود: بخشی از اعتقادات ما سیاست است، تاریخ عبرت است و اگر این عبرت به دست ما رسیده با قلم بوده، اگر ما قلم به دستان و اصحاب رسانه این راه را ادامه ندهیم یعنی در جامعه رسانه و هنر بی‌تفاوت هستیم.

وی تاکید کرد: انتقاد باعث پیشرفت و سازندگی در کشور جامعه می‌شود، اما جامعه هنر جامعه زیبایی است، باید هنر انتقاد را به گونه‌ای بیان کنیم که سازنده باشد، لذا استان کرمانشاه هنر خیز و هنرپرور است و نسبت به سال گذشته ۲ برابر افزایش مشارکت هنری داشته است.

۱۵۴۱ اثر به جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال شد

محمدهادی صحرایی رئیس بسیج رسانه استان کرمانشاه در این آیین، اظهار کرد: مجموعه آثار ارسال شده هزار و ۵۴۱ اثر است که از این تعداد ۴۴ نفر در قالب‌های مختلف تقدیر می‌شوند.

وی افزود: ۶ رویداد فرهنگی قرارداده شد که بازی دراز آغاز اجرای این ۶ طرح بود و در کشور رتبه دوم را کسب کرد.

رئیس بسیج رسانه کرمانشاه تصریح کرد: اردوی راویان پیشرفت را داشته‌ایم که در آن اصحاب رسانه را به بازدید از طرح‌های در حال اجرا دعوت نمودیم.

این مقام مسئول اذعان کرد: گام‌های خوبی در این راستا برداشته شده و در راستای حفظ شأن انقلاب و راه شهیدان تمام تلاش و تدابیر خود را به کار می‌گیریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار