به میزبانی هیات خادم الرضا(ع) برگزار شد؛
در گردهمایی و ضیافت افطاری خانواده های معظم شهدای مدافع حرم و امنیت قم که به میزبانی هیات خادم الرضا (ع) برگزار شد، تعدادی از خانواده های معظم شهدا مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۱۱۵۹۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰ 18 March 2024

به گزارش تابناک قم، حمید ناطقی مسؤول هیأت خادم الرضا علیه السلام قم شامگاه یکشنبه در گردهمایی و ضیافت افطاری خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و امنیت که در حسینیه بنی فاطمه (س) قم برگزار شد گفت: ما مدیون خون پاک شهدای گرانقدر هستیم و این امنیتی که امروز در کشور ما برقرار بوده، مرهون دلاوری و رشادت شهیدان و ایثارگران است.

مسؤول هیأت خادم الرضا علیه السلام قم بیان کرد: باید قدردان خانواده‌های معظم شهدا باشیم و صبر و بردباری این عزیزان برای همه درس آموز و عبرت آموز است.

وی افزود: هیأت خادم الرضا علیه السلام امسال نیز توفیق میزبانی از ۱۶۵ خانواده معظم شهید بود و این عزیزان افتخار دادند و در ضیافت افطاری این هیأت همانند سال گذشته حضور یافتند.

 

ناطقی بیان کرد: واحد ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هیأت خادم الرضا علیه السلام چندین یادواره شهدا در طول این سال‌ها برگزار کرده و یاد و خاطره شهدای گرانقدر دفاع مقدس در این یادواره‌ها گرامی داشته شد.

سرهنگ رسول حیدرلو، مسؤول ایثارگران سپاه امام علی ابن ابی طالب علیه السلام قم در این مراسم بیان کرد: مراسم ضیافت افطاری شماری از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم و امنیت امسال نیز به همت هیأت خادم الرضا علیه السلام قم که از جمله هیأت‌های با سابقه در امر برگزاری برنامه‌های مذهبی و دینی به خصوص در ایام دهه اول ماه محرم است، برگزار شد.

وی بیان کرد: در این برنامه تعدادی از خانواده‌های معظم شهید مدافع حرم و مدافع امنیت مورد تجلیل قرر گرفتند.

مسؤول ایثارگران سپاه امام علی ابن ابی طالب علیه السلام قم افزود: برپایی این گونه مراسم‌ها در راستای تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهیدان امر بسیار ارزشمندی است و امیدواریم بتوانیم راه و آرمان شهیدان را ادامه دهیم و از ارزش‌های دینی و انقلابی کشور حفظ و حراست کنیم.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار