رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:طبق آمار ثبت شده از تاریخ ۲۴ اسفندماه سال ۱۴۰۲ تا چهارم فروردین ماه سال جاری، تصادفات در این استان نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۹ درصد کاهش داشته است.
کد خبر: ۱۱۶۰۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۱ 24 March 2024

به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ «محمد پورشمس» در نشست ستاد خدمات سفر استان مرکزی در اراک افزود: تعداد فوت شدگان ناشی از تصادفات رانندگی در استان مرکزی از ۲۴ اسفندماه تاکنون ۱۳ نفر است که این آمار در مدت مشابه سال گذشته ۱۸ نفر بود.

وی ادامه داد: تعداد مجروحین ناشی از تصادفات در مدت مذکور نیز ۷۰ نفر است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هفت درصد کاهش داشته است و در مجموع تصادفات در بازه زمانی ۲۴ اسفند ماه تا پنجم فروردین سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۹ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در خصوص آمار تصادفات استان مرکزی از اول فروردین‌ماه تاکنون نیز گفت: فوت شدگان ناشی از تصادفات رانندگی در این مدت ۲ نفر بود که این آمار در مدت مشابه سال گذشته، ۱۱ نفر بود و کاهش ۸۲ درصدی را نشان می‌دهد.

سرهنگ پورشمس با اشاره به کاهش ۲۷ درصدی تصادفات جرحی نیز عنوان کرد: حدود ۶۰ درصد تصادفات استان مرکزی مربوط به جاده‌های فرعی و روستایی و اغلب در بازه زمانی ۱۲ ظهر تا ۲۰ شب است.

وی ادامه داد: ۶۲ درصد از فوت شدگان حوادث رانندگی ایام نوروز امسال تاکنون در سر صحنه و ۳۸ درصد در بیمارستان‌ها بوده است و از تعداد ۱۳ فوتی از ۲۴ اسفندماه تاکنون، ۱۲ نفر ایرانی و یک نفر تبعه کشور افغانستان است و در مجموع حدود ۳۶ درصد کشته‌شدگان حوادث رانندگی استان مرکزی در این ایام غیر بومی و ۶۴ درصد افراد بومی‌ است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار