قالیباف در آستانه اشرفیه؛
رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مسوولان گام اول اعتماد سازی را در جامعه بردارند، گفت: مردمی سازی اقتصاد و تولید باید در اولویت کار دولت و مجلس قرار گیرد.
کد خبر: ۱۱۶۰۲۲۴
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰ 25 March 2024

عقلانیت متصل به وحی، معنویت و الهی محوری پاسخگوی نیازهای مردم استعقلانیت متصل به وحی، معنویت و الهی محوری پاسخگوی نیازهای مردم استعقلانیت متصل به وحی، معنویت و الهی محوری پاسخگوی نیازهای مردم استعقلانیت متصل به وحی، معنویت و الهی محوری پاسخگوی نیازهای مردم است

به گزارش خبرنگارتابناک گیلان محمدباقر قالیباف شامگاه یکشنبه در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت امام زاده سیدجلال الدین اشرف (ع) در آستانه اشرفیه اظهار کرد: حضور در جمع مردم گیلان و آستانه اشرفیه در اولین روزهای بهار طبیعت و بهار قرآن بسیار ارزشمند و خاطره انگیز است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مدیون شهدا و خانواده‌هایشان هستیم، گفت: حضور در جمع مردم شهید پرور گیلان و خانواده‌های شهدای این استان بسیار اهمیت دارد

قالیباف با بیان اینکه امامزادگان از سرمایه‌های فرهنگی و اعتقادی کشور هستند، اضافه کرد: تربیت شده در مکتب قرآن و اهل بیت (ع) یک افتخار بزرگ برای هر ایرانی است.

غزه زندان بدون سقف است

وی با اشاره به خیر و برکات امامزادگان در کشور افزود: ارتباط معنوی، روحی و تربیتی با مکتب اهل بیت علیهم السلام بزرگترین سرمایه اجتماعی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ارتباط دلی با ائمه اطهار و امامزادگان یک سرمایه بزرگ است، گفت: امامزادگان در هر استانی نشانه وحدت و همدلی هستید و باید قدردان این پایگاه‌های فرهنگی باشیم.

قالیباف با اشاره به تقدیم ۸ هزار شهید گیلان بیان کرد: محافل شهدا و ائمه اطهار (ع) نقطه وحدت جامعه است.

وی با تاکید بر ایجاد اعتماد دولت و ملت افزود: اعتمادسازی بین مردم و مسؤولان منجر به صیانت از نظام اسلامی است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به نحوه شکل گیری انقلاب اسلامی در بخش‌های مختلف اضافه کرد: انقلاب اسلامی برآیند مبارزات ائمه اطهار (ع) در طول تاریخ است.

قالیباف با بیان اینکه غزه زندان بدون سقف است، گفت: رژیم صهیونیستی با جنایت‌های خونین و مرگباری در غزه تاریخ تلخ و فراموش نشدنی را خلق کردند.

وی با بیان اینکه مردم ایران اعتقاد ویژه به دین و اسلام دارند، افزود: اعتماد و ایمان امام راحل به خداوند، قرآن و مردم انقلاب اسلامی را شکل داد.

معجزه حضور مردم در دفاع مقدس انکارناپذیر است

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حماسه سازی ایرانی‌ها در ۸ سال دفاع مقدس بیان کرد: مردمی سازی دفاع مقدس با تکیه بر روحیه ایمان و معنویت منجر به موفقیت‌های پی در پی شد.

قالیباف با اشاره به رشادت‌های گیلانی‌ها در دفاع مقدس و مدافعان حرم اضافه کرد: امام راحل دروازه جبهه را بر روی مردم باز کرد و این مردمی سازی به موفقیت و حماسه سازی در دوران جنگ تحمیلی انجامید.

وی با اشاره به اینکه حضرت امام در شکل گیری انقلاب و دفاع مقدس تحول ساز بودند، افزود: امام با کمک مردم و دست‌های خالی به موفقیت دست یافت.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه معجزه حضور مردم در دفاع مقدس انکارناپذیر است، گفت: دفاع مقدس میدانگاه حماسه سازی همه اقشار مردم بوده است.

قالیباف با بیان اینکه حرکت‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی باید مردمی سازی شود، اضافه کرد: مجلس دنبال مردمی سازی طرح‌ها و اقدامات است.

وی با اشاره به رابطه معنویت، عقلانیت و عدالت در سرفصل‌های مختلف افزود: معنویت باید در راستای عقلانیت و در برقراری عدالت حرکت کند.

لزوم ایجاد بسترهای کارآمدی دین در اداره جامعه

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اسلام دین دنیا و آخرت است، گفت: عقلانیت متصل به وحی، معنویت و الهی محوری پاسخگوی نیازهای مردم است.

قالیباف با تاکید بر لزوم ایجاد بسترهای کارآمدی دین در اداره جامعه اضافه کرد: حضور و پای کار آمدن مردم در همه بخش‌های جامعه نتیجه بخش است.

وی با بیان اینکه حضور مؤثر و معنادار مردم رمز موفقیت در اداره کشور است، افزود: مردمی سازی فعالیت‌ها و امورات کشور در بخش‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی اثربخش است.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسؤولان باید گام اول اعتماد سازی را در جامعه بردارند، گفت: مردمی سازی اقتصاد و تولید باید در اولویت کار دولت و مجلس قرار گیرد.

قالیباف با اشاره به ۸۰ درصد کارهای اقتصادی دولتی است، اضافه کرد: دولتی شدن کارهای اقتصادی فسادزا است و باید این بخش‌ها با مردمی سازی اصلاح شود.

وی با تاکید بر مردمی سازی بخش‌های مختلف به ویژه کارهای اقتصادی افزود: مردم را باید در کارزار فعالیت‌های اقتصادی و تولیدی مشارکت دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار