استاندار کرمانشاه:
استاندار کرمانشاه گفت: اسرائیل امروز در یک دوگانه مرگبار گرفتار شده و پایان جنگ شکست اسرائیل خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۶۱۳۵۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۹ 05 April 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، محمد طیب صحرایی ظهر امروز جمعه (۱۷ فروردین ماه) در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه این هفته کرمانشاه، اظهار کرد: به لطف الهی و به ثمره خون‌های ریخته شده شهدای فلسطین جهان استکبار و مستکبران عالم در حال دریافت یک شکست تاریخی و تمدنی هستند.

وی افزود: در قسمت‌های مختلفی از جهان قدرت‌های ظهور کردند؛ اما بعد از مدتی افول داشتند، در زمانی که اروپا و آمریکا در حال رشد صنعتی و نظامی بودند جهان اسلام به دلایلی مانند حضور مدیران بی‌کفایت و نادان و غفلت و انفعال مردم در حال افول بود.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در اعصار گذشته پادشاهان باید اعمال و عملکردهای خود را با کشورهای غربی هماهنگ می‌کردند که الحاق بحرین از جمله ننگ‌های آن دوران بود.

وی اضافه کرد: گام به گام پادشاهان نالایق با تحریف وقایع جهان به مردم القا می‌کردند که رشد مردم با وابستگی به جهان غرب محقق می‌شود و دین موجب محدودیت مردم است.

صحرایی ادامه داد: مردم مسلمان و صاحب تمدن ایران به رهبری انسان بی‌نظیر یعنی امام خمینی (ره) انقلابی را رقم زدند و بنای یک نظام جدید را فراهم کردند که تمامی سلطه‌های دشمن با این انقلاب دچار شکست هویتی شد.

استاندار کرمانشاه تشریح کرد: از انقلاب اسلامی بیش از ۴۰ سال می‌گذرد و روز به روز ما در حال پیشرفت هستیم.

وی خاطرنشان کرد: امروز غزه بهترین نمایشگاه پشت پرده غرب است و تحول فکری و فرهنگی عظیمی بدین واسطه در جهان رخ داده است، سیلی بزرگ ما شلیک موشک نیست، بلکه این است که اسرائیل امروز در یک دوگانه مرگبار گرفتار شده و پایان جنگ با یک فضاحت شکست تاریخی توسط اسرائیل رقم خواهد خورد.

صحرایی در پایان بیان کرد: ما معتقدیم که پیروزی قطعاً از آن اسلام است و اسرائیل قطعاً شکست خواهد خورد، اگر ایمان آگاهانه و تعهدآور داشته باشیم یقیناً پیروزی از آن ما است.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار