کد خبر: ۱۱۶۱۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵ 08 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 20/01/1403 تقدیم حضور می گردد.

-------------------------------------

محدوديت‌هاي ترافيکي ويژه تعطيلات عيد فطر در مازندران

رئيس پليس راه استان مازندران از اعمال محدوديت‌هاي ترافيکي تعطيلات عيد فطر از 21 تا 25 فروردين ويژه تعطيلات عيد فطر در جاده‌هاي مازندران خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس،سرهنگ " يداله جهان تاب" در تشريح اين خبر گفت: محدوديت‌هاي ترافيکي تعطيلات ويژه عيد فطر از روز سه شنبه 21 فروردين تا روز شنبه 25 فروردين در جاده‌هاي مازندران اعمال مي‌شود.

وي با اشاره به محدوديت‌هاي اعلامي پليس راه، اظهار داشت: اجراي محدوديت‌هاي مذکور منوط به افزايش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و با توجه به شرايط ترافيکي محور‌ها هرگونه تردد در ساعت و يا نحوه اجرا متحمل خواهد بود.

* محدوديت‌هاي ترافيکي در محورهاي مواصلاتي استان مازندران

موتور سيکلت:

تردد موتور سيکلت از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه مورخ 1403/01/21 الي ساعت 6 صبح روز شنبه مورخ 1403/01/25 از محور‌هاي کرج - چالوس، هراز، فيروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع مي‌باشد.

* تبصره: تردد موتور سيکلت‌هاي انتظامي و امدادي براي انجام ماموريت‌هاي ضروري در مسير مجاز جريان ترافيک بلامانع خواهد بود.

وسيله نقليه سبک:

الف) محور چالوس:

* اعمال محدوديت تردد شمال به جنوب

محدوديت قطعي تردد

محدوديت تردد انواع وسايل نقليه در محور مذکور روز چهارشنبه مورخ 1403/01/22 به شرح ذيل اعلام مي‌گردد:

1) از ساعت 08:30 از مرزن آباد به سمت تهران انسداد بصورت کامل اعمال مي‌گردد. (شمال به جنوب)

2) از ساعت 10:30 از ابتداي پل زنگوله (انت‌هاي دهانه شمالي تونل البرز به سمت چالوس) يکطرفه اعمال مي‌گردد.

3) از ساعت 24 يکطرفه اتمام يافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسير دو طرفه مي‌گردد.

* پيش بيني محدوديت تردد در صورت پر حجم بودن ترافيک

محدوديت تردد انواع وسايل نقليه در محور مذکور روز‌هاي سه شنبه و پنجشنبه مورخ‌هاي 21و 23  فروردين ماه به شرح ذيل اعلام مي‌گردد:

1) از ساعت 10 از مرزن آباد به سمت تهران انسداد بصورت کامل اعمال مي‌گردد. (شمال به جنوب)

2) از ساعت 12 از ابتداي پل زنگوله (انت‌هاي دهانه شمالي تونل البرز به سمت چالوس) يکطرفه اعمال مي‌گردد.

3) از ساعت 24 يکطرفه اتمام يافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسير دو طرفه مي‌گردد.

* اعمال محدوديت تردد جنوب به شمال:

محدوديت قطعي تردد

محدوديت تردد انواع وسايل نقليه در محور مذکور روز جمعه مورخ 1403/01/24 به شرح ذيل اعلام مي‌گردد:

1) از ساعت 08:30 آزادراه تهران - شمال اعمال محدوديت تردد براي خودرور‌هاي به مقصد چالوس انجام مي‌شود.

2) از ساعت 09:30 ابتداي پل زنگوله (انت‌هاي دهانه شمالي تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعيت تردد اعمال مي‌گردد.

3) از ساعت 11:30 از مرزن آباد به سمت تهران يک طرفه اجرا مي‌گردد. (شمال به جنوب)

4) از ساعت 24 طرح اتمام يافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسير دو طرفه مي‌گردد.

* تبصره: تردد از مسير جاده قديم کرج – چالوس تا محدوده تونل کندوان براي ساکنين و افراد محلي آزاد بوده، ولي تردد خودرو‌هايي که قصد عزيمت به چالوس در روز‌هاي اعمال محدوديت جنوب به شمال را دارند از ساعت 7 از ميدان اميرکبير به سمت چالوس ممنوع مي‌باشد.

* پيش بيني محدوديت تردد در صورت پر حجم بودن ترافيک

محدوديت تردد انواع وسايل نقليه در محور مذکور روز شنبه مورخ 1403/01/25 به شرح ذيل اعلام مي‌گردد:

1) از ساعت 10 آزادراه تهران - شمال اعمال محدوديت تردد براي خودرور‌هاي به مقصد چالوس انجام مي‌شود.

2) از ساعت 11 ابتداي پل زنگوله (انت‌هاي دهانه شمالي تونل البرز به سمت چالوس) انسداد بصورت کامل.

3) از ساعت 13 از مرزن آباد به سمت تهران يک طرفه اجرا مي‌گردد. (شمال به جنوب)

4) از ساعت 24 طرح اتمام يافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسير دو طرفه مي‌گردد.

* تبصره: تردد از مسير جاده قديم کرج – چالوس تا محدوده تونل کندوان براي ساکنين و افراد محلي آزاد بوده، ولي تردد خودرو‌هايي که قصد عزيمت به چالوس در روز‌هاي اعمال محدوديت جنوب به شمال را دارند از ساعت 8 از ميدان اميرکبير به سمت چالوس ممنوع مي‌باشد.

ب) محور هراز:

در صورت افزايش حجم ترافيک و صلاحديد مامورين پليس راه محدوديت يک طرفه مقطعي از روز سه شنبه مورخ 1403/01/21 تا روز جمعه 1403/01/24 به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پليس راه لاريجان و بلعکس انجام خواهد شد.

وسيله نقليه سنگين:

محور کندوان: تردد انواع تريلر، کاميون و کاميونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع مي‌باشد.

محور هراز:

الف) تردد کليه تريلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع مي‌باشد.

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد با اشاره به اين که مبارزه با قاچاق کالا اقدامي براي حفظ و استقرار امنيت کشور است، از مردم خواست: براي مقابله با ناهنجاري هاي اجتماعي هرگونه اطلاعات و اخباري را در زمينه مسائل امنيتي و انتظامي به مرکز فوريت هاي پليس 110 اعلام دارند

-------------------------------------

کشف 36 تن چوب آلات جنگلي قاچاق در ساري

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران از کشف 36 تن چوب آلات جنگلي قاچاق و پلمب 6 کارگاه و دپوي چوب آلات در شهرستان ساري خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "محمد محمدپور" در تشريح اين خبر، گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده هاي چوبي، کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان در اجراي طرح مشترک با عوامل منابع طبيعي شهرستان ساري، 36 تن چوب آلات جنگلي قاچاق کشف کردند.

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران افزود: در اين راستا 3دستگاه خودروي نيسان توقيف و 6 کارگاه دپوي چوب آلات جنگلي قاچاق نيز پلمب شد و  جوب هاي مکشوفه به اداره منابع طبيعي شهرستان تحويل و 9 متهم، پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

سرهنگ محمدپور با اشاره به اينكه قطع درختان جنگلي، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد،از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سريعاً به پليس 110 اطلاع دهند.

-------------------------------------

کشف 8 فقره سرقت سيم برق و کابل مخابراتي در نکا

فرمانده انتظامي شهرستان نکا از دستگيري3سارق و کشف 8 فقره سرقت سيم برق و كابل مخابراتي در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "قاسم عزيزي " در بيان اين خبر گفت: در پي  وقوع چند فقره سرقت سيم برق و کابل مخابراتي اين شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود: در اين راستا ماموران تابعه اين شهرستان، 3سارق سابقه دار غير بومي را شناسايي وبه همراه 4 کيلو کابل برق و مخابرات سالم و سوخته شده، دستگير کردند.

سرهنگ "عزيزي" خاطر نشان کرد: سارقان دستگير شده تاکنون به 8 فقره سرقت سيم و کابل برق اعتراف کردند که پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان نکا در خاتمه به نقش مشارکت شهروندان در برقراري امنيت اشاره نمود و بيان داشت:ضمن توجه به هشدارهاي انتظامي در صورت برخورد با هرگونه مورد مشكوك موضوع را بلافاصله با شماره تماس110 به پليس اطلاع دهند.

-------------------------------------

سارق اماکن خصوصي و دولتي در قائم شهر شناسايي شد

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر از دستگيري يک سارق منزل و اماکن خصوصي با اعتراف به 9 فقره سرقت در سطح اين شهرستان و شهرستانهاي همجوار خبر داد.

سرهنگ "مهدي خادمي" در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس با اعلام اين خبر بيان داشت: در پي توقيف يک دستگاه خودروي پرايد به همراه راننده به دليل توقيف قضايي توسط عوامل مستقر در ايستگاه پليس يک سارق دستگير شد.

وي افزود: ماموران در همان بررسي‌هاي اوليه دريافتند راننده با هويت معلوم داراي چندين فقره سابقه سرقت و اعتياد به مواد مخدر مي باشد که با توجه به شرح حال وي به همراه خودرو به پليس آگاهي دلالت شد.

فرمانده انتظامي شهرستان قائم شهر اظهار کرد: متهم پس از انتقال به پليس آگاهي، و با توجه به تحقيقات فني پليس و مواجهه با مستندات و شواهد پليس چاره‌اي جز بيان حقيقت نيافت و به 9 فقره سرقت منزل، اماکن خصوصي و اماکن دولتي در سطح شهرستان قائم شهر و شهرستانهاي همجوار اعتراف کرد.

سرهنگ خادمي با بيان اينکه پرونده متشکله به همراه متهم جهت رسيدگي به مرجع قضايي معرفي شد خاطرنشان کرد: با برنامه‌ريزي دقيق، احساس مسئوليت و همچنين تجزيه و تحليل جرايم مي‌توان ضريب امنيتي را بالا برد و فضا را براي مجرمان به خصوص سارقان ناامن کرد.

-------------------------------------

ب) تردد کليه کاميون‌ها و کاميونت‌ها به استثناي حاملين مواد سوختي و فاسد شدني از ساعت 6 روز سه شنبه مورخ 1403/01/21 الي ساعت 2 روز شنبه مورخ 1403/01/25 از محور هراز ممنوع مي‌باشد.

رئيس پليس راه استان مازندران در خاتمه از رانندگاني که قصد تردد در محورهاي مواصلاتي استان مازندران را دارند، خواست: با رعايت کامل مقررات راهنمايي و رانندگي و ضمن مديريت سفر خود، در صورت نياز به کسب اطلاعات بيشتر با شماره هاي 21824420 و 21824434 پليس راه استان با پيش شماره 011 تماس بگيرند .

-------------------------------------

انبار احتکار لوازم خانگي در ساري لو رفت

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران از کشف يک انبار احتکار لوازم خانگي به ارزش 20 ميليارد ريال در شهرستان ساري خبر داد.

سرهنگ "محمد محمد پور" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس با اعلام اين خبر بيان داشت: در اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي و مبارزه با احتكار کالا، ماموران پليس امنيت اقتصادي استان مازندران در شهرستان ساري از وجود يک انبار احتکار لوازم خانگي مطلع شدند.

وي گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادي پليس امنيت اقتصادي استان و کارشناسان اداره صمت شهرستان ساري از اين انبار بازديد و در بازرسي از آن انواع لوازم خانگي برقي، ظروف شيشه اي برند ايراني كشف كردند که طي بررسي کارشناسان، اين انبار در سامانه تجارت و انبارها ثبت نبود و در مصاديق احتکار قرار گرفت.

رئيس پليس امنيت اقتصادي استان مازندران با اشاره به اينکه ارزش ريالي کالاهاي کشف شده از سوي کارشناسان 20 ميليارد ريال برآورد شده است، گفت : در اين خصوص پرونده تشکيل و مالک انبار نيز به مراجع قضائي معرفي شد .

سرهنگ محمد پور خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و احتکار کالاهاي اصلي و ضروري مردم، يکي از اولويت هاي مهم پليس است که در اين راستا با تشکيل قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، شاهد اقدامات خوبي در اين زمينه بوده ايم.

وي ضمن تقدير و تشکر از مساعدت و معاضدت  از هموطنان عزيز در کل استان مازندران  درخواست کرد: در صورت مشاهده هرگونه جرايم اقتصادي، موضوع را به مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

-------------------------------------

دستگيري سارق و کشف 23 فقره سرقت در نوشهر

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر از کشف 23 فقره سرقت داخل خودرو و دستگيري يک سارق در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري  پليس، سرهنگ "علي اکبر درويشي " گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو كه از تجهيزات ايمني كافي برخوردار نبودند، مراتب به صورت ويژه در دستور كار ماموران  پليس آگاهي شهرستان نوشهر قرار گرفت.

وي بيان کرد: متهم با شناسايي خودروهايي كه از تجهيزات ايمني كافي برخوردار نبودند در يك فرصت مناسب با اقدام به بازكردن درب خودرو و سرقت محتويات آن مي كرد.

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر تصريح كرد: با توجه به اهميت موضوع ماموران با بررسي سوابق تعدادي از سارقان سابقه دار،يكي از سارقان حرفه اي را تحت كنترل قرار دادند.

وي افزود: با اقدامات اطلاعاتي و پليسي سرانجام سارق حرفه اي و سابقه دار در حين سرقت دستگير و در بازرسي منزل نامبرده اموال سرقتي شامل جعبه ابزار، باند و سيستم ،چادر مسافرتي ،چمدان لباس ،موتور برق ،سنگ فرز، کيف زنانه ، سيم و کابل برق، ظروف آشپزخانه کشف کردند.

سرهنگ درويشي اظهار داشت: متهم در بازجويي فني به 23 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف كرد و پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد.

فرمانده انتظامي شهرستان نوشهر در پايان به مالکان خودرو توصيه كرد: از قرار دادن خودروها در نقاط تاريك و خلوت خودداري کرده و وسايل نقليه خود را به تجهيزات ايمني و بازدارنده مجهز كنند

-------------------------------------

موتور سنگين قاچاق 4 ميلياردي در محمودآباد 

فرمانده انتظامي شهرستان محمودآباد از کشف موتورسيکلت قاچاق 1000 سي سي 4 ميليارد ريالي در آن شهرستان خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "محمود حسين زاده" در تشريح اين خبر، بيان داشت: ماموران پليس آگاهي شهرستان در اجراي طرح جمع آوري کالاهاي ممنوعه قاچاق و کسب خبري از منابع اطلاعاتي مبني برتردد يک دستگاه موتور سنگين رسپل 1000سي سي فاقد پلاک در روزهاي تعطيل در کمربندي شرقي توسط فردي در اين شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .

سرهنگ حسين زاده، تصريح کرد: در اجراي اين ماموريت، ماموران پليس آگاهي پس از هماهنگي قضائي، متهم را شناسايي و با ايجاد ايستگاه بازرسي، موفق به توقيف يک دستگاه موتورسيکلت فاقد پلاک و مدارک قانوني شدند.

وي ارزش موتورسيکلت توقيف شده را بالغ بر 4 ميليارد ريال عنوان کرد و اظهار داشت: متهم پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شد. 

 

خبر سلمان مهدوی 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار