کد خبر: ۱۱۶۲۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۰ 10 April 2024

به گزارش تابناک مازندران ، اداره کل ورزش و جوانان مازندران درخصوص برخی اظهارات در فضای مجازی درخصوص نحوه ورد بانوان به اماکن ورزشی توضیحاتی ارائه کرد ...

بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران، بیانیه اداره کل ورزش و جوانان مازندران به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اداره کل ورزش و جوانان مازندران لازم می داند در پی شائبه های بوجود آمده و برداشت های نادرست برخی افراد از اظهارات مسئولان ورزش و جوانان درخصوص نحوه ورود بانوان به ورزشگاه ها و اماکن ورزشی توضیحاتی ارائه نماید.

به استحضار علاقه مندان و مردم ورزش دوست مازندران می رساند، طبق دستورالعمل هایی که در اینخصوص ابلاغ گردید؛ حضور مردان تحت هر عنوان در زمان ورزش، تمرین و مسابقات بانوان در سالن های ورزشی ممنوع می باشد.

همچنین اختلاط در محیط باشگاه ها و ورزشگاه ها تحت هر عنوان و استفاده از مربی زن برای مردان و مربی مرد برای زنان، هرگونه تمرین و مسابقات مختلط ورزشی به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست و این ادره کل در چارچوب وظایف و اختیارات با متخلفین برخورد خواهد کرد. و لذا تمام مدیران اماکن ورزشی ملزم به تفکیک ساعات تمرینی بانوان و آقایان هستند.

اما درخصوص حضور تماشاگران بانو در مسابقات مردان، اداره کل ورزش و جوانان مازندران اعلام می دارد تابع قوانین و دستورالعمل های مربوطه است که در هر مسابقه و رویداد ممکن است شورای تامین شهرستان و استان با توجه به شرایط، تصمیماتی اتخاذ نمایند. ولی بطور کل به حفظ احترام و امنیت بانوان در تمامی اماکن ورزشی تاکید ویژه ای دارد.

لذا دستگاه ورزش و جوانان همواره بر رعایت شئونات اسلامی و ملاحظات فرهنگی در اماکن ورزشی، مسابقات و اردوها، حساسیت و تأکید داشته و دارد.
امیدواریم؛ با تشریک مساعی، همدلی و همراهی همه عوامل تأثیرگذار، به ویژه جامعه رسانه ای فضای ورزش استان را محیطی امن و سالم برای ورزشکاران و تماشاگران بنمائیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار