کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان سمنان «کالپوش» با ۳۸.۷ میلیمتر بارش را پربارش‌ترین منطقه این استان در دو روز اخیر دانست.
کد خبر: ۱۱۶۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۳ 14 April 2024

به گزارش تابناک سمنان، مریم خراط‌ها اظهار کرد: ایستگاه ابر با ۲۸.۵ میلیمتر، رضوان با ۲۲.۴ میلیمتر و تاش با ۱۹ میلیمتر بارندگی بعد از کالپوش در ۴۸ ساعت گذشته بیشترین بارندگی را در این استان داشتند.

وی از احتمال تداوم بارندگی‌ها در مناطق شمالی و شمال شرقی این استان برای امروز و فردا (۲۵ و ۲۶ فروردین‌ ماه) خبر داد و بیان کرد: با توجه به تداوم بارندگی‌ها و ادامه سرما در این مناطق، هشدار زرد هواشناسی برای بخش کشاورزی از امروز برای این مناطق صادر شده است. با توجه به برودت هوا در مناطق شمالی و شمال شرق استان، احتمال سرمازدگی در مزارع و باغ‌ها وجود دارد.

او درباره دمای هوا در استان سمنان، گفت: برودت دمای هوا در مناطق شمالی و شمال شرق استان امروز و فردا همچنان پایدار خواهد بود.

وی از افزایش دما در این استان از روز دوشنبه این هفته خبر داد و افزود: روند افزایشی دمای هوا تا پایان این هفته ادامه خواهد داشت.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان سمنان در پاسخ به پرسشی درباره شدت بادها در این استان، گفت: بیشترین شدت باد در شهمیرزاد با سرعت ۱۰۸ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.

برچسب ها: سمنان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار